Blir kjempe gøy![]()
Ja jeg gleder meg veldig! Skal bli godt med litt miljøforandring kjenner jeg. Men jeg ønsker meg mykere trebenker, for de er litt harde å sitte på hele dagen da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir kjempe gøy![]()
Ja, jeg skjønte på andre kommentarer at et eller annet hadde skjedde.. HuffDaSå bra at du har hatt en super dag med minsten
Joda, her går det greit. Har avlivet hunden så det er litt trist i dag, men det skal vi komme oss gjennom. Lillegutt holder oss i aktivitet![]()
Han hadde kronisk ørebetennelse og var plaget med kløe. Nå hadde det blitt mye verre og han klødde seg til blods. Da var det på tide å få slippe.Ja, jeg skjønte på andre kommentarer at et eller annet hadde skjedde.. HuffDaSå trist! Var han syk?
Stakarn.. Da skjønner jeg at dere bestemte dere for det ja! Var han gammel?Han hadde kronisk ørebetennelse og var plaget med kløe. Nå hadde det blitt mye verre og han klødde seg til blods. Da var det på tide å få slippe.
Ja, han var 12 år og begynte å bli sliten. Var nok ikke bare bare å bli storebrorStakarn.. Da skjønner jeg at dere bestemte dere for det ja! Var han gammel?
Jordbær og ananas dyppet i smeltet sjokoladeHva slags dessert?![]()
Bare lenge siden jeg var der sistMen det er vi jo som regel![]()
Haha, greit å sende noen andre bort![]()
Da kom jeg på at jeg har jordbær!! Åh, kanskje det kan redde meg fra brus-suget mitt..Jordbær og ananas dyppet i smeltet sjokolade![]()
Ok! Åja. Så dere har flere og jaJa, han var 12 år og begynte å bli sliten. Var nok ikke bare bare å bli storebror![]()
Neida, har ikke fler. Men han ble "storebror" til vår lille gutt i desemberOk! Åja. Så dere har flere og ja![]()
Åja, sånn du mente det ja! Tok ikke denNeida, har ikke fler. Men han ble "storebror" til vår lille gutt i desember![]()
Da kom jeg på at jeg har jordbær!! Åh, kanskje det kan redde meg fra brus-suget mitt..
Ja må huske det før vi drar.TypiskDu får prøve igjen i morgen!
Oooh, for et dilemma!! Tror ikke jeg hadde gidda å stått opp..Jeg kom på at jeg har vannmelon!! Men har jo lagt meg jo![]()
Sett påminnelse på tlf din!Ja må huske det før vi drar.
Kan noen være så snill og fortelle ammetåken min at remuladen skal i kjøleskapet, ikke oppvaskmaskinen....