Kan noen være så snill og fortelle ammetåken min at remuladen skal i kjøleskapet, ikke oppvaskmaskinen....
Hadde den havna i oppvaskmaskina så hadde ikke jeg spist den altså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan noen være så snill og fortelle ammetåken min at remuladen skal i kjøleskapet, ikke oppvaskmaskinen....
Hihi, ja nå er det nok viktigst med en som funker ;-)Har nylig pusset opp og brukt en del penger, så vil ikke bruke for mye heller. Tenker ca 5000 jeg, da må vi vel få noe som er bra. Alt er i alle fall bedre enn det vi har nå![]()
Jeg drar iallefall på jobb, så ikke mitt "problem" ;-)Krysser fingre for det![]()
Hahahaha, ja den nysgjerrighetenVet ikke... Nå var de borte igjen
Måtte ned i bilen å "hente noe" av ren nysgjerrighet![]()
Hadde den havna i oppvaskmaskina så hadde ikke jeg spist den altså![]()
Haha den kan vel bli litt rar i oppvaskmaskinen vil jeg tru![]()
Hva ble det?Da ble det litt dessert her![]()
Hahahaha, luring.Var politi på parkeringsplassen her og. Stæra opp storesnuppa til å gå og spørre hva de gjorde![]()
Ja det var veldig til innlegg!Når jeg er borte så skravler dere ja
Å nei så trist :-(Godt å høre!
Joda, helt greit. Har hatt det bedreHar avlivet hunden i dag så humøret er ikke helt på topp.
Ja da får vi skravle på den tiden ;-)Bahh, bomma med en time, ny oppdatering er ikke NÅ, det er om en time.
Jaja, da skal jeg rekke å skravle enda mer![]()
Drikk vann :-DNå er jeg her![]()
Åh, ikke drukket brus idag og det kjennes.. Akkurat spist masse mat men har fortsatt vann i munnen! What to do??
OMG det hørtes digg ut!!Jordbær og ananas dyppet i smeltet sjokolade![]()
Lagt deg allerede???Jeg kom på at jeg har vannmelon!! Men har jo lagt meg jo![]()
Sikkert lurt å lade batterieneBle ingen powernap idag heller = trøøøtt!!
Mulig det bare må soves..
Hoho...ring budbilHjelp nå skulle jeg hatt en mann... kjempe kvalm og jeg har så lyst på pommes frites men orker ikke og gå for å kjøpe![]()
Hahahaha, putta feil???Kan noen være så snill og fortelle ammetåken min at remuladen skal i kjøleskapet, ikke oppvaskmaskinen....
God kveldGod kveld, damer! Håper alle har det bra![]()
Hehe, nå har jeg drukket saft, spist brødskiver med brunost og drukket melk. Og spist et egg. For å prøve å bli kvitt sugetDrikk vann :-D
Nå er jeg også her :-D
Du skal få en dag i mårra....Pokker, glemte å ta en viktig telefon i dag også..