Slapp av på sofa duKjenner at sofatjeneste er absolutt rett for meg i kveld, sliten og matt, psykisk utslitt tror jeg. Kan vurdere en dusj, men ellers blir det sofatjeneste i utstrakt grad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slapp av på sofa duKjenner at sofatjeneste er absolutt rett for meg i kveld, sliten og matt, psykisk utslitt tror jeg. Kan vurdere en dusj, men ellers blir det sofatjeneste i utstrakt grad
Tenker vi må gjøre det samme selv. Har gjerne lyst på mer kapasitet, nå har vi bare 6 kg og det er for lite. Må vel ta turen i morgen og høre hva de har på lager her også.Sist vi kjøpte vaskemaskin var det "inn på elkjøp og be en selger vise oss hva de hadde på LAGER!" Sånn siden den forrige hadde stoppet.
Nå gikk det ikke helt smertefritt det heller da, kan man jo trygt si, men maskina er grei den.
Jeg vil anbefale gasnke stor kapasitet, vår har 8 kg kapasitet og det er veldig deilig å faktisk kunne vaske ei dyne inni der.
Action i garasjen?!Jeg har nettopp lufta hund
Og ble overraska av politi nede i garasjen![]()
Nei, da er det jo greit å shine opp littHehe nei, d tror jeg er kortvarig energi. D må bare gjøres. Dåp neste helg så vi skal ha overnattingsgjester, og mamma og pappa kommer. Kan ikke ha en grå malingsflekk på veggen da![]()
![]()
Har nylig pusset opp og brukt en del penger, så vil ikke bruke for mye heller. Tenker ca 5000 jeg, da må vi vel få noe som er bra. Alt er i alle fall bedre enn det vi har nåJa dere finner det nok![]()
Hvor mye penger kan dere legge i det da?
Ikke sant? Hadde ikke turt noe annet.Nei, da er det jo greit å shine opp litt![]()
Jepp, er det ikke fint?!
Hjelper på motivasjonen![]()
Krysser fingre for detTakk takk![]()
Håper hun er bedre i morgen ;-)
Vet ikke![]()
Næmmen :-o
Hva har skjedd???
Æsj så kjedelig :-(
Husker ikke hva vår heter...
Men merker som AEG, bosch, miele bør vel være bra?
Nå må du jo huske at jeg alltid har rett, og at du skulle høre på meg!Jada det var sikkert det selv om jeg ikke er helt enig![]()
Du spurte ikke?
Dere er tullemus hele gjengen i perioderTrodde det var jeg som var tullemus, jeg![]()
Nå må du jo huske at jeg alltid har rett, og at du skulle høre på meg!![]()
Action i garasjen?!![]()
Ingen svangerskap er like må du huskeÅ så?? Man kan fint fungere utmerket selv om man er høygravid, jeg gjorde jo det med frøkna![]()
Vant balansesykkel i april og pysj i høstHar du vunnet mye før eller?
Vant vognpose i novemberVant balansesykkel i april og pysj i høst
Du da??
Ingen svangerskap er like må du huske![]()