Hoho...ikke jeg hellerIkke sant? Hadde ikke turt noe annet.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hoho...ikke jeg hellerIkke sant? Hadde ikke turt noe annet.![]()
Håper de fant det de søkte daDe lette sikkert etter noe lumskt
Mye rart som bor i blokka her, gitt...![]()
Det er jo supertVant vognpose i november![]()
Skjønner detJeg vet det, jeg har bare veldig vanskelig for å akseptere det![]()
Ja, det er utrolig gøyDet er jo supertmoro med disse konkurransene altså!
Håper de fant det de søkte da![]()
Vår har 11 kg kapasitetSist vi kjøpte vaskemaskin var det "inn på elkjøp og be en selger vise oss hva de hadde på LAGER!" Sånn siden den forrige hadde stoppet.
Nå gikk det ikke helt smertefritt det heller da, kan man jo trygt si, men maskina er grei den.
Jeg vil anbefale gasnke stor kapasitet, vår har 8 kg kapasitet og det er veldig deilig å faktisk kunne vaske ei dyne inni der.
Wow, det var myeVår har 11 kg kapasitet![]()
Jeg vet, elsker detWow, det var mye![]()
Skjønner detmen nå er det snart over!
Nei, bare såg at de var der da jeg gikk forbi
Men de var borte igjen nå da..
Her vi bor er ikke politi noe man ser sjeldent egentlig... Men har aldri sett dem inni garasjen før![]()
Ja de syns eg ogDet er alltid greit med tilbud
Synes butikkene startet salget tidlig i år.
Får hoppas du slipper det. Hoppas den lille har det braFordi den private gynekologen jeg har gått til har ferie nå, derfor ble jeg henvist til sykehuset. Jeg kjenner ikke til så mange andre private alternativer, har fått tips om noen jeg skal vurdere dersom jm ikke finner hjertelyden i morgen, de eneste jeg kom på i dag krever også henvisning, så om jeg først må få ny henvising tar det ikke nevneverdig kortere tid.
Ja, det skjønner jeg. Vi må få bedre kapasitet her også. Her er det irriterende liteJeg vet, elsker det![]()
Var politi på parkeringsplassen her og. Stæra opp storesnuppa til å gå og spørre hva de gjorde![]()
Bare synd det ikke fins tørketromler med like stor kapasitet...Ja, det skjønner jeg. Vi må få bedre kapasitet her også. Her er det irriterende lite![]()
Ja, det er santBare synd det ikke fins tørketromler med like stor kapasitet...
Ingen som leverer på døra da?Hjelp nå skulle jeg hatt en mann... kjempe kvalm og jeg har så lyst på pommes frites men orker ikke og gå for å kjøpe![]()