Skravletråd NY!!!

Da ble det litt dessert her;)

Sist vi kjøpte vaskemaskin var det "inn på elkjøp og be en selger vise oss hva de hadde på LAGER!" Sånn siden den forrige hadde stoppet.

Nå gikk det ikke helt smertefritt det heller da, kan man jo trygt si, men maskina er grei den.

Jeg vil anbefale gasnke stor kapasitet, vår har 8 kg kapasitet og det er veldig deilig å faktisk kunne vaske ei dyne inni der.
Vår har 11 kg kapasitet :)

Nei, bare såg at de var der da jeg gikk forbi :p
Men de var borte igjen nå da..
Her vi bor er ikke politi noe man ser sjeldent egentlig... Men har aldri sett dem inni garasjen før :p

Var politi på parkeringsplassen her og. Stæra opp storesnuppa til å gå og spørre hva de gjorde :p

Fordi den private gynekologen jeg har gått til har ferie nå, derfor ble jeg henvist til sykehuset. Jeg kjenner ikke til så mange andre private alternativer, har fått tips om noen jeg skal vurdere dersom jm ikke finner hjertelyden i morgen, de eneste jeg kom på i dag krever også henvisning, så om jeg først må få ny henvising tar det ikke nevneverdig kortere tid.
Får hoppas du slipper det. Hoppas den lille har det bra :-) hvor mange uker e du på vei,?

Hjelp nå skulle jeg hatt en mann... kjempe kvalm og jeg har så lyst på pommes frites men orker ikke og gå for å kjøpe :P

Hjelp nå skulle jeg hatt en mann... kjempe kvalm og jeg har så lyst på pommes frites men orker ikke og gå for å kjøpe :P
Ingen som leverer på døra da? :p

Back
Topp