Skravletråd NY!!!

Det er helt håpløst :O så derfor så bare gjør jeg det jeg skal og så går jeg å skravler med noen når jeg blir for oppgitt over at ingen hører på meg haha :P

Det stemmer det, så har legekontoret mitt sommerstengt nå i 3 uker så fikk time dagen etter termin men lurte da på om ikke jeg kunne få sagen etter det igjen for jeg skal på tur haha :P
Tre uker stengt. Skal uke du ha kontoll annenhver uke ca siste mnd da? Går du til jm? Har ikke legen vikar, det er de vel pliktig til?

Tre uker stengt. Skal uke du ha kontoll annenhver uke ca siste mnd da? Går du til jm? Har ikke legen vikar, det er de vel pliktig til?

Jeg skal til en lege på et annet legekontor så det går bra :) jeg har hatt time hver uke nå, men har et lite håp om at kanskje jeg kan slippe unna med annahver uke nå som jeg skal til et annet legekontor haha :P nei jeg går ikke til jm, for legen min har hatt så tett oppfølging og det hadde jeg ikke sluppet unna om jeg hadde gått til begge så da ble det bare lege :P

God morgen :)

Mine planer er pakke for frøkna, levere hun til mamma, legen, handle og så litt husarbeid kanskje eller om været holder seg så kanskje jeg skal luke litt :P der da?
God kveld :-D

Vi har malt i dag vi :-P
Frøkna var hos legen og fikk allergimedisiner, han også trodde det var allergi. Så vi skal teste ut.

Jeg var en tur hos osteopaten, ellers har vi holdt på i stua. Nå er vi snart ferdige :-D
Tatt fra gangen
1435181016190.jpg
Konttastveggen
1435181062650.jpg
Sofakroken
1435181102730.jpg

Mangler taklister og litt småpirk her og der.

Står litt utstyr rundt om enda da men.

Nå ikveld har vi bestilt kunsttrykk fra monet til å ha på den store veggen over sofaen.
Og så skal dette bildet opp på kontrastveggen:
1435181327820.jpg

God kveld :-D

Vi har malt i dag vi :-P
Frøkna var hos legen og fikk allergimedisiner, han også trodde det var allergi. Så vi skal teste ut.

Jeg var en tur hos osteopaten, ellers har vi holdt på i stua. Nå er vi snart ferdige :-D
Tatt fra gangen
Vis vedlegget 123396
Konttastveggen
Vis vedlegget 123397
Sofakroken
Vis vedlegget 123398

Mangler taklister og litt småpirk her og der.

Står litt utstyr rundt om enda da men.

Nå ikveld har vi bestilt kunsttrykk fra monet til å ha på den store veggen over sofaen.
Og så skal dette bildet opp på kontrastveggen:
Vis vedlegget 123399

God kveld :)

Får håpe de medisinene funker nå da :)

Så fort det har gått og så fint det blir :)
Likte veldig godt det bildet dere skal ha opp!

God kveld :)

Får håpe de medisinene funker nå da :)

Så fort det har gått og så fint det blir :)
Likte veldig godt det bildet dere skal ha opp!
Takk takk :-D
Ja det er ganske fint :-)
Og så blir dette bildet og de fra monet på motsatte vegger, så det blir også rødt/Orange i de bildene for å få litt sammenheng.
Er fryktelig usikker på gardiner nå altså :-P

Vurderer å kjøpe doble gardinstenger fra IKEA sånn at vi kan ha doble Gardiner. Feks tynne og litt tykkere.

Vi blir veldig fornøyd nå :-)

Frøkna sover urolig, fikk en dose ventoline sånn rundt 20.30 da hun våkna og hosta Fælt
Tar sikkert litt tid før allergimedisinene virker..

Ja du skremte meg ganske bra der haha :P ja han gjør nok det, søstra kom 13 dager etter termin så jeg har ikke akkurat trua på han her kommer før termin heller :P
Nei da gjør han nok ikke det ;-)
Her kom begge til termin.
Eller, frøkna ble tatt med planlagt ks da, noen dager før.

Takk takk :-D
Ja det er ganske fint :-)
Og så blir dette bildet og de fra monet på motsatte vegger, så det blir også rødt/Orange i de bildene for å få litt sammenheng.
Er fryktelig usikker på gardiner nå altså :-P

Vurderer å kjøpe doble gardinstenger fra IKEA sånn at vi kan ha doble Gardiner. Feks tynne og litt tykkere.

Vi blir veldig fornøyd nå :-)

Frøkna sover urolig, fikk en dose ventoline sånn rundt 20.30 da hun våkna og hosta Fælt
Tar sikkert litt tid før allergimedisinene virker..

Haha ja det skal ikke være enkelt, men du finner nok noen gardiner som passer fint inn :) (ellers så får du gjøre som mormor, hu kjøpte ny sofa for at den skulle passe til gardinene hu hadde kjøpt seg :P )

All grunn til å være fornøyd for det ble veldig bra :)

Ja det gjør det nok, men får håpe det ikke tar så lang tid da :)

Haha ja det skal ikke være enkelt, men du finner nok noen gardiner som passer fint inn :) (ellers så får du gjøre som mormor, hu kjøpte ny sofa for at den skulle passe til gardinene hu hadde kjøpt seg :P )

All grunn til å være fornøyd for det ble veldig bra :)

Ja det gjør det nok, men får håpe det ikke tar så lang tid da :)
Hahaha, nei det gjør vi ikke :-P
Da er det billigere med gardiner :-P

Nå gikk frøkna og la seg sammen med pappan sin i senga vår ;-)
Er nok trygt og godt der ;-)

Nei da gjør han nok ikke det ;-)
Her kom begge til termin.
Eller, frøkna ble tatt med planlagt ks da, noen dager før.

Nei men det er greit så lenge jeg ikke blir gående i mange dager med vondt i forkant av fødsel så :P

Hos min mor drøyde hver unge det før vi kom så min søster kom 2 mnd før termin, jeg kom på termindato ( mamma skulle settes igang den dagen :P ) og min bror kom 3 uker etter termin når mamma hadde kranglet seg til igangsetting :P

Nei men det er greit så lenge jeg ikke blir gående i mange dager med vondt i forkant av fødsel så :P

Hos min mor drøyde hver unge det før vi kom så min søster kom 2 mnd før termin, jeg kom på termindato ( mamma skulle settes igang den dagen :P ) og min bror kom 3 uker etter termin når mamma hadde kranglet seg til igangsetting :P
Jeg ble tatt med KS 3 uker etter termin jeg, da igangsetting ikke funka :-P
Men jeg var så lita, 2.7 kg og 47 lang, så mest sannsynlig er terminberegningen feil og jeg er tatt for tidlig :-o

Back
Topp