Aldri moro å være bekymretTakk, det er ikke noe kjekt med slikt
Selv om det trolig er uskyldig, egentlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri moro å være bekymretTakk, det er ikke noe kjekt med slikt
Selv om det trolig er uskyldig, egentlig.
Jeg flytter inn i morgen![]()
Det er derfor jeg sier det![]()
Jeg visste heller ikke at det var sent før han begynte på skolenHAr igrunnen ikke tenkt over at han var sen heller jeg.
HAn FIKK tenner sent også, første kom da han var 10 mnd
Aldri moro å være bekymret![]()
Tenk så lenge du vilEhm må tenk elitt på den.
Jeg visste heller ikke at det var sent før han begynte på skolen
41 elever har mistet tenner, de er 42 elever på 1.trinn![]()
Det går bra. Kommer til å gå like bra som sist du spottet. Er sikker på detJa, før oul er det liksom da jeg føler jeg trenger den. Pga lite liv blir det evt ctg når den tid kommer, det har jeg gjort med lillesøster også.
Dersom det er liv i magen blir det trolig en sånn en. Jeg bare orker ikke bestille en nå,også kommer den i posten om noen dager, like etter vi evt har fått bekreftet at der ikke er liv...
Å, jeg håper så inderlig at der er liv. Jeg tenker sånn på ungene mine, om jeg noen gang ever blir gravid igjen etter dette, uansett hvordan det går (det tror jeg faktisk ikke skjer, uansett hvordan det går) så skal jeg ikke fortelle dem noe før... vel, før LENGE. Får bare lyve om hvorfor mamma sover på dagen, har vondt for å gå og hva_nå_enn. Jeg kan ikke utsette dem for den skuffelsen det er når de gleder seg såååååååå som de gjør nå. Om jeg mister.... den sorgen..... grusomt.
Det går bra. Kommer til å gå like bra som sist du spottet. Er sikker på det![]()
Kommer tilbake til det når jeg har tenkt ferdigTenk så lenge du vil![]()
Ja kan tenka meg det visst alla i klassen har mista de men ikke han så klart vill han att de ska løssnaHan er ganske trist selv fordi de ikke løsner![]()
Hvordan er magefølelsen?Det håper jeg virkelig.
Virkelig
Min mistet også sent.JEg aner ikke hvor mange på skolen som har mistet
De er 14 på første trinn her da. De blir 16 i andre klasse. Heldigvis to jenter, de er 10 gutter av de 14
Haha sko ønska eg fick . Kan ikkje du trolla littJeg får vel til høsten tipper jeg![]()
Hvordan er magefølelsen?
Da jeg mistet i mai i fjor dro jeg på legevakten, var en søndag. Sendt rett på sykehuset for ul. Men jeg visste det kom til å vãre tomt på skjermen. Jeg visste det bare. Hadde desverre rett :/
Men nå sier magefølelsen min at det går bra med deghelt sikker på det! Håper virkelig du slepper til i morgen
![]()
Min mistet også sent.
Du hadde nok ikke klart degSå godt å høre! Jeg vet nemlig ikke hva jeg skulle gjort uten deg![]()
Klart du kan trøste mannen og vise at du er der for hamSlett ikke. Mannen er også bekymret, og jeg kan ikke trøste ham. Han tar vare på meg, ordner meg mat, legger unger, passer på meg. Jeg får bare.... minnet ham på at han snakka på å bestille en 24 timers blodtrykksmåling i dag. At denne uavklarte situasjonen ikke er den rette tiden å ta den, men at han bør få den tatt før han tar ferie. Det er jo det at han jobber så mye som bekymrer meg, kombinet med at han altså HAR et modert forhpøyet blodtrykk
Oi, det var mye gutterJEg aner ikke hvor mange på skolen som har mistet
De er 14 på første trinn her da. De blir 16 i andre klasse. Heldigvis to jenter, de er 10 gutter av de 14
Klart du kan trøste mannen og vise at du er der for ham
Flink han er til å ta vare på deg!
Oi, det var mye gutter![]()