Skravletråd NY!!!

Nei jeg hadde ikke det! Og nå lurer jeg på hvordan jeg har klart meg frem til nå uten at du har passet på meg :O

Hva er det du trenger påpassing til nå?

Virker da som om du kan ta vare på sg selv, er ikke du vikingehuskone eller noe sånn da? omei uke i alle fall?

Hva er det du trenger påpassing til nå?

Virker da som om du kan ta vare på sg selv, er ikke du vikingehuskone eller noe sånn da? omei uke i alle fall?

Ronja skal bli vergen min, for hun vet best :P så nå er jeg usikker på hvordan jeg har klart meg frem til jeg møtte henne haha

Joda viking husfruen er meg, egentlig så er det da jeg som bestemmer. Men ingen av de jeg reiser med som hører på meg da :P

Ronja skal bli vergen min, for hun vet best :p så nå er jeg usikker på hvordan jeg har klart meg frem til jeg møtte henne haha

Joda viking husfruen er meg, egentlig så er det da jeg som bestemmer. Men ingen av de jeg reiser med som hører på meg da :p

Hehe, når de ikke hører på deg så er det ikke lett å være husfrue.

Det er mer eller mindre hele juli du er det? Sånn første tre ukene i alle fall? Om ikke lille-knerten vil ut før?

Hehe, når de ikke hører på deg så er det ikke lett å være husfrue.

Det er mer eller mindre hele juli du er det? Sånn første tre ukene i alle fall? Om ikke lille-knerten vil ut før?

Det er helt håpløst :O så derfor så bare gjør jeg det jeg skal og så går jeg å skravler med noen når jeg blir for oppgitt over at ingen hører på meg haha :P

Det stemmer det, så har legekontoret mitt sommerstengt nå i 3 uker så fikk time dagen etter termin men lurte da på om ikke jeg kunne få sagen etter det igjen for jeg skal på tur haha :P

Magefølelsen er vel egentlig håpefull.

Her var det jo slik at legevakta på dagtid, og det var slett ikke aktuelt med legevakt klokka tre i natt, jeg har to unger fra før, er fastlegekontoret mitt, og der slapp jeg fort til. Det er den der "rett på sykehuset for ul" som ikke skjer her. Hastehenvisning, men... den kom ikke frem, ikke da jeg snakka med dem i alle fall. Hun hadde bare henvisnigen min til oul, den har jeg fått time til
Syns legen kunne ringt sykehuset og fått de til å ta imot deg med en gamg slik han gjor til meg

Back
Topp