Voldsomt å dere har skravla på den tiden jeg var borte :O orka ikke å lese engang jeg![]()
Det har gått unna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voldsomt å dere har skravla på den tiden jeg var borte :O orka ikke å lese engang jeg![]()
Hørtes jo helt supert ut![]()
Jada, det har min mann og svigermor og! Han er veldig nærme moren sin, og vi har mye med henne å gjøreOh yes
Men de har et veldig greit forhold likevel da heldigvis![]()
Ja det syntes jeg og, kunne godt hvert uten uvi da men det er kun pga tablettene som skal taes med mat 3 ganger om dagen![]()
Jada, det har min mann og svigermor og! Han er veldig nærme moren sin, og vi har mye med henne å gjøreLangt ifra uvenner liksom! Kan bare bli litt mye smådiskusjoner og irritasjoner når de er sammen
![]()
Jepp, den jeg har er fullAha, ja kan tenke meg at du trenger en ekstra hylle
Gikk det bra på selve fotograferingen?
Ja da må du komme deg hjemJeg har hvert hos legen, butikken og apoteket. Lite spennende men jeg er nesten tom for strøm på mobilen og jeg er tissatrengt hahaså da er det bare å komme seg hjem
![]()
Nei kriopraktor får du ikke dekt.Ja, men jeg tror ikke jeg får dekt kiropraktor. Og kiropraktor er den som best kan fikse bekkenlåsning, sånn som jeg har skjønt detOg har enda ikke fått sykepengene mine av NAV (lang historie) så har ikke veldig god råd for tida heller, for å si det sånn. Men det ordner seg vel til slutt
![]()
Er detsånne kravstore gjester?Beklager at jeg har vært litt fraværende i dag.
U har vært veldig oppmerksomhetssyk i dag, og de gangene jeg har kunnet legge han fra meg, har jeg underholdt gjestene mine, Hr. og Fru Husarbeid
Ja litt pes, men de gjør jobben de pillene og det er vel bare i 7 dager eller noe sånt?
Det har ikke jeg heller gitt.Ihvertfall da
Jeg har ikke en sånn svigermor da...![]()
Lykke til på ikea!I dag: Husarbeid
I morgen: Til fotografen og bestille de bildene vi skal ha og ukeshandel
Fredag: Ikea
Har du vært borte, du har jo vært her sammen med oss
![]()
Var noen som fikk opp farten her nåVoldsomt å dere har skravla på den tiden jeg var borte :O orka ikke å lese engang jeg![]()
Det tror jeg på!Og jaggu var det godt å komme seg hjem![]()