Hva får vi se? Blir dere kanskje å flytte nærmere?
Vi skal ihvertfall ikke bo her i flere år... Har for liten plass, og synes ikke det er det beste strøket å bo i med barn..
Så, bort skal vi uansett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva får vi se? Blir dere kanskje å flytte nærmere?
Ja, er det jeg og tenkerHar faktisk gått i behandling i høst pga stiv muskulatur rundt hofteleddet på høyre side, og nervetråder i klem, så er nok ikke så rart at det ble problematisk akkurat på den siden nå som bekkenet driver å skaø utvide seg
Ikke hver dag det er like koselig, men går stort sett greitHeldig du er daHadde vært koselig å mamma som nabo
![]()
Vi skal ihvertfall ikke bo her i flere år... Har for liten plass, og synes ikke det er det beste strøket å bo i med barn..
Så, bort skal vi uansett![]()
Uff...så seig den skulle være da???Nå driver den tanna bare å skrangler i munnen på Knerten. Og han spiser eple i håp om at den skal falle ut snart! Vært løs i halvannen måned den np, så nå har han venta lenge!
Ikke hver dag det er like koselig, men går stort sett greit![]()
Selvfølgelig har vi vært speidereJa, man har da gått i speideren..
Alltid beredt!![]()
Hoho, hvis mannen skulle hatt mammaen sin så nærme, tror jeg stemningen fort hadde blitt dårlig her i husetIkke hver dag det er like koselig, men går stort sett greit![]()
I dag: HusarbeidHva står på de neste dagene?
Greit med en barnevakt i nærheten jaJa, kunne lett ha flytta tilbake! Ihvertfall nå når mini kommer
Men vi får se..
Hoho, hvis mannen skulle hatt mammaen sin så nærme, tror jeg stemningen fort hadde blitt dårlig her i huset![]()
Jepp, det er klartDet vet vel du alt om![]()
Ja, veldig og!! Prøvde med tråd rundt tanna i går, men tråden datt jo bare av tanna joo!!Uff...så seig den skulle være da???
Hehe...ja det har mye å siKommer vel an på hvilken mor man har ja![]()
Jepp, sånn type varehus til baby![]()
I dag: Husarbeid
I morgen: Til fotografen og bestille de bildene vi skal ha og ukeshandel
Fredag: Ikea
Hehe, jeg hadde nok ikke hatt no problem med det, men verre med han. De er ikke uvenner eller no sånt altså, men de bare går hverandre på nervene begge to, ofteJa funker ikke alltid like greit med svigerforeldre nei![]()