Ja her må det prioriteres og jeg håper den bussen kommer snart for nå må jeg tisse også haha![]()
Haha, uff
Gikk det bra his legen da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja her må det prioriteres og jeg håper den bussen kommer snart for nå må jeg tisse også haha![]()
Ja, det var greit!
Hadde ikke støvsugt siden sist mandag kom jeg på... Og jeg husker ikke sist jeg vaska badetgrøss...
Høres fryktelig kjent utGubban...rart hvor effektiv man kan være når det skal komme folk innom plutselig
Nå har jeg handla, bretta klær, vaska opp, rydda i stua, vaska do (resten av badet får vente...), støvsugt, tørka støv, kasta boss og redd opp seng![]()
Høres fryktelig kjent ut
Ja, men jeg tror ikke jeg får dekt kiropraktor. Og kiropraktor er den som best kan fikse bekkenlåsning, sånn som jeg har skjønt detHar du gangvansker så får du fysio dekt.
Haha
Greit å være flere![]()
Jepp, den teller masseJeg får nok klare meg med det, for det er tanken som teller sier de![]()
Huff, jeg har stort forbedringspotensiale når det kommer til husarbeidMå bare skravle meg til 2500 innlegg først
![]()
Æsj...høres vondt utKonkludert med at det må være bekkenlåsning jeg har, og ikke bekkenløsning. Begynner i alle fall å bli ganske plagsomtFår bestille legetime vel...? Veldig spent på hvordan det skal gå å traske rundt i dyreparken om tre uker!
Ja, men jeg tror ikke jeg får dekt kiropraktor. Og kiropraktor er den som best kan fikse bekkenlåsning, sånn som jeg har skjønt detOg har enda ikke fått sykepengene mine av NAV (lang historie) så har ikke veldig god råd for tida heller, for å si det sånn. Men det ordner seg vel til slutt
![]()
Da hadde jeg nok dratt litt før. Greit å få litt tid da til å se hva de harHm...lurer på om jeg skal dra bort tidlig til den butikken jeg og svigermor skal på
Vi får bare sånn 20min der inne før de stenger, så kunne vært greit å ha lokalisert hviur ting er før hun kommerhaha!
Har ikke vært i den før selv![]()
Det er krise daDette er dårlig planlegging! Legen er forsinket med hvertfall 1 pasient som har time før meg selv om de kom hit etter meg... jeg er nesten tom for strøm på mobilen og jeg må jo ta bussen hjem :O hva skal jeg nå finne på![]()
Hahah
Ja, du får komme deg i mål! Langt igjen?
Velkommen hjemHurra, hjemme igjen!
I know....Du har skills![]()