Skravletråd NY!!!

Gubban...rart hvor effektiv man kan være når det skal komme folk innom plutselig :p
Nå har jeg handla, bretta klær, vaska opp, rydda i stua, vaska do (resten av badet får vente...), støvsugt, tørka støv, kasta boss og redd opp seng :p
Høres fryktelig kjent ut

Hm...lurer på om jeg skal dra bort tidlig til den butikken jeg og svigermor skal på :p
Vi får bare sånn 20min der inne før de stenger, så kunne vært greit å ha lokalisert hviur ting er før hun kommer :p haha!
Har ikke vært i den før selv :p

Har du gangvansker så får du fysio dekt.
Ja, men jeg tror ikke jeg får dekt kiropraktor. Og kiropraktor er den som best kan fikse bekkenlåsning, sånn som jeg har skjønt det:( Og har enda ikke fått sykepengene mine av NAV (lang historie) så har ikke veldig god råd for tida heller, for å si det sånn. Men det ordner seg vel til slutt:)

Konkludert med at det må være bekkenlåsning jeg har, og ikke bekkenløsning. Begynner i alle fall å bli ganske plagsomt:( Får bestille legetime vel...? Veldig spent på hvordan det skal gå å traske rundt i dyreparken om tre uker!
Æsj...høres vondt ut:confused:
Ta en tur til legen du..

Ja, men jeg tror ikke jeg får dekt kiropraktor. Og kiropraktor er den som best kan fikse bekkenlåsning, sånn som jeg har skjønt det:( Og har enda ikke fått sykepengene mine av NAV (lang historie) så har ikke veldig god råd for tida heller, for å si det sånn. Men det ordner seg vel til slutt:)

Huff :( Men kom deg til legen først sånn at du får satt prosessen i gang. Bruker jo å være ventetid på behandling og slikt. Og hvis det er kiropraktor som må til for å fikse deg så må jo det også kunne dekkes?

Beklager at jeg har vært litt fraværende i dag.
U har vært veldig oppmerksomhetssyk i dag, og de gangene jeg har kunnet legge han fra meg, har jeg underholdt gjestene mine, Hr. og Fru Husarbeid

Hm...lurer på om jeg skal dra bort tidlig til den butikken jeg og svigermor skal på :p
Vi får bare sånn 20min der inne før de stenger, så kunne vært greit å ha lokalisert hviur ting er før hun kommer :p haha!
Har ikke vært i den før selv :p
Da hadde jeg nok dratt litt før. Greit å få litt tid da til å se hva de har:)

Dette er dårlig planlegging! Legen er forsinket med hvertfall 1 pasient som har time før meg selv om de kom hit etter meg... jeg er nesten tom for strøm på mobilen og jeg må jo ta bussen hjem :O hva skal jeg nå finne på :P
Det er krise da:oops: urutinert!:p

Back
Topp