Skravletråd November

God morgen!
Julegaver; fikk handla inn julegave til sambo i begynnelsen av uka! Han ønsket seg turbukse, og fant et kjemptilbud på en som han har sett på :) En mindre gave å tenke på! Syns det er så vanskelig å finne på gaver, og spesielt til min mor og søster. Noen som har tips?
Så deilig å finne gave på salg :) Kjenner følelsen, her ender jeg ofte opp med å gi ca det samme hvert år, ting jeg vet de bruker og dermed alltids trenger. Feks ansiktskrem osv.

God morgen!
Julegaver; fikk handla inn julegave til sambo i begynnelsen av uka! Han ønsket seg turbukse, og fant et kjemptilbud på en som han har sett på :) En mindre gave å tenke på! Syns det er så vanskelig å finne på gaver, og spesielt til min mor og søster. Noen som har tips?
Godt gjort. Mannens er alltid vanskelig synes jeg.

Jeg har ingen søster, men min bror og svigerinne har begynt å samle på noen krystall-glass så der er vi sikret i noen år ;-)

Mannens søstre er yngre, nyetablerte mer eller mindre student eller ferdigstudert (en av hver) så de får egentlig gjerne rett og slett noe de trenger. Jeg har gitt dem ulltøy og kjøkkenutstyr og sånt man ikke tar seg råd til som student for det meste.

Mødre er en enda vanskeligere greie. De har jo absolutt alt. Svigermor slår til med bursdag i slutten av november også. Men hun liker å lese og har fått en del bøker.

Ja hals var lurt. Kanskje jeg kan lage en til Lillejenta. Litt usikker på lenge, får måle når vi står opp.
Ikke for stramt også bare ligger den der i bølger på et vis :-)

Sjekk evt d.eks garnstudio/drops design som har masse gratis oppskrifter.

Garnstudio har også en video som viser magic loop enkelt

Så deilig å finne gave på salg :) Kjenner følelsen, her ender jeg ofte opp med å gi ca det samme hvert år, ting jeg vet de bruker og dermed alltids trenger. Feks ansiktskrem osv.
Godt gjort. Mannens er alltid vanskelig synes jeg.

Jeg har ingen søster, men min bror og svigerinne har begynt å samle på noen krystall-glass så der er vi sikret i noen år ;-)

Mannens søstre er yngre, nyetablerte mer eller mindre student eller ferdigstudert (en av hver) så de får egentlig gjerne rett og slett noe de trenger. Jeg har gitt dem ulltøy og kjøkkenutstyr og sånt man ikke tar seg råd til som student for det meste.

Mødre er en enda vanskeligere greie. De har jo absolutt alt. Svigermor slår til med bursdag i slutten av november også. Men hun liker å lese og har fått en del bøker.

Ja, har liksom funnet noe de bruker, men sysn også det kan bli kjedelig i lengden! min søster har akkurat flyttet inn i en ny leilighet, så får kanskje spørre hu om det er noe hu ønsker seg til leiligheten:) Kanskje noe som kan handles på Black Friday? Ellers er min mor kjempemorsom å handle til; "du får overraske meg" er svaret når man spør om ønskeliste...

God morgen.

Det er hardt å begynne igjen. Jeg begynte i august, da hadde jeg vært hjemme på fulltid siden november 2015 og syntes det var tøft. Og jeg startet likegodt "midlertidig" i 90% stilling mens ting går seg til. Vel. Jeg går i 90% enda jeg

Hehe :) Deilig når man kan gå ned litt :) Jeg er nede i 94,13 % stilling, noe som tilsier at jeg får komme 1 time senere på dagvakter :) Hjelper godt på med levering på morgenen :)

Ja, har liksom funnet noe de bruker, men sysn også det kan bli kjedelig i lengden! min søster har akkurat flyttet inn i en ny leilighet, så får kanskje spørre hu om det er noe hu ønsker seg til leiligheten:) Kanskje noe som kan handles på Black Friday? Ellers er min mor kjempemorsom å handle til; "du får overraske meg" er svaret når man spør om ønskeliste...
Black Friday er en god idé, eller andre salg.
Hvis folk ikke har ønsker, så kjøper jeg noe spiselig eller lignende. Blir noen gaver fra spekebua ;) Har ikke evnen til å lage noe sjæl som egner seg som gaver.

God morgen!

Kjekt :)
Hmmm. Hva liker de? Du kan gi opplevelser, som kinobilletter eller lignende, eller hva med hjemmelagede brente mandler?

Ikke for stramt også bare ligger den der i bølger på et vis :)

Sjekk evt d.eks garnstudio/drops design som har masse gratis oppskrifter.

Takk for tips :)
Lyst til å strikke på en måte jeg mestrer nå, begynner å bli lei av å bare feile. Spesielt siden jeg har så lyst på leggvarmere ^^

Men nå kjenner jeg at jeg savner en fungerende app. Eller evt fungerende nettleser. Jeg trenger at linken tilbake til der jeg var fungerer!!! Når det endelig er fart her så suger det å ha det så tungvint som dette!!

(men jeg har prinsipper mot tapatalk og ikke lyst å gi etter selv om den funker så bra!!!)

Skjønner hva du mener, men jeg hadde nok gitt etter[emoji23]

Hehe :) Deilig når man kan gå ned litt :) Jeg er nede i 94,13 % stilling, noe som tilsier at jeg får komme 1 time senere på dagvakter :) Hjelper godt på med levering på morgenen :)
Det er kabalen med henting og levering og morgenlogistikken samt kabalen med tre barn og fritidsaktiviteter. Og i dag må jeg gå 1430 for vi har foreldresamtale. Praktisk nok begge ungene på en dag da, 15 og 1530 så ingen forsinkelser takk...

Det er kabalen med henting og levering og morgenlogistikken samt kabalen med tre barn og fritidsaktiviteter. Og i dag må jeg gå 1430 for vi har foreldresamtale. Praktisk nok begge ungene på en dag da, 15 og 1530 så ingen forsinkelser takk...

Ja, blir jo bare mer og mer hektisk, merker jeg :O Godt dere får det på samme dag i det minste, men kanskje litt tett :P

Alltid greit å være litt på plussiden[emoji1]
Det trengs. Som når jeg kom i dag 8.45 og går 1430 pga foreldresamtale.

Vel, kom sent fordi jeg sov dårlig pga en vond tå da.

Rev av en hard dings ved neglen på tirsdag
Onsdag kjente jeg at det selvsagt ble neglerotbetennelse. Satte på salve og plaster. Og har verket i hele natt, og vært våken en del.

Presset ut noe verk og tok på mer salve og nytt plaster i morges og det kjennes greit så lenge jeg ikke belaster det. Men trøtt morgen så jeg sto ikke opp før en time etter klokka...

God morgen :) Stressmorgen her. En som ikke ville kle på seg eller noe, og en som bare ville henge på mamma. Jaja. Vi kom oss i barnehagen til slutt :) Nå spiser jeg frokost før jeg har sånn ca 42 maskiner med klær og legge sammen. Føles hvertfall sånn
emoji23.png
emoji23.png

Back
Topp