Skravletråd November

Står ute og rugger vogn så lillesnupp skal få sove, snøen laver ned og skaper nydelig stemning. Var på julebord i går og har akkurat spist lang og god frokost med svigers som var barnevakter og sov over i natt:happy: du da?
Ohh så kjekt og ha barnevakt :-) vi har ikke så mangen och gå på . Nei planer idag er gå en tur men barnen visst det ikke regner. Vaska litt klær må eg og gjør

Ohh så kjekt og ha barnevakt :) vi har ikke så mangen och gå på . Nei planer idag er gå en tur men barnen visst det ikke regner. Vaska litt klær må eg og gjør
Ja det var veldig godt å kunne dra ut en tur og være bare voksne og kjærester. Første turen ut siden hun ble født for 4 mnd siden. Vi har kun hans foreldre rundt oss som kan være barnevakter, så det blir nok ikke så altfor ofte vi får muligjeten til å komme oss ut litt begfe to sammen.

Jaja. Ble man 2000 kr fattigere. Men fikk ett par vintersko til eldste (som har vokst ifra meg i beina nå). Ett par vintersko og boot docks til minste. Pluss 2 bursdagsgaver. :)

Da er vi fler som trenger søvn. Hvorfor siden 4?
Snuppa hadde nok mareritt eller noe, forhu var utrøstelig og måtte bli med i senga vår. Hu sovne med en gang og jeg ble liggende våken. Og kl halv 6 da begynte hu å synge bukkene bruse[emoji23] så da var det morran.

Jaja. Ble man 2000 kr fattigere. Men fikk ett par vintersko til eldste (som har vokst ifra meg i beina nå). Ett par vintersko og boot docks til minste. Pluss 2 bursdagsgaver. :)
Det måtte da være greit å få ut av 2000kr[emoji6]
Jeg ble 3000 kr fattigere i går. Egentlig 4000 men det ene var gave til meg fra mannen så den får han betale tilbake[emoji12]

Oi hva handlet du?
Handlet julegave til sambo til 3000 :angelic: litt flaut siden det ble så mye, men han fortjener det.
Og så handler jeg flere andre julegaver da :)

Jeg og burde sovet, men.... Ikke alltid det er like lett å sove når man har mulighet.
Nei.. av og til er det godt å slappe av også. Satser litt på at samvo tar henne et par timer når han kommer hjem fra hummerfiske. Han fikk tross alt sovet tre timer lenger enn meg i dag tidlig.

Mannen enda hos legevakta med minste. En time siden de hadde time der. Ikke hørt noe. Bekymra mammahjerte men prøver å holde meg opptatt med eldste og leke med henne. Håper alt er bra

Kjekt når søster kommer på besøk for helga. Hun er litt ivrig i klesbestilling på nett og hadde en utebukse og to jakker som ble for små til henne. Så da fikk jeg de :)

Nei.. av og til er det godt å slappe av også. Satser litt på at samvo tar henne et par timer når han kommer hjem fra hummerfiske. Han fikk tross alt sovet tre timer lenger enn meg i dag tidlig.
Da bør han gjøre det synes jeg[emoji6]

Lille trøtte snuppa mi sovna på puppen mens faren lager lunsj...

Hun sover vanligvis ikke i helga. Men sover gjerne 2,5 timer i bhg. Ikke rart hun er trøtt nå. Våken siden 5.30 og har vært på handletur, ikke rart vi er trøtte begge to.

Lille trøtte snuppa mi sovna på puppen mens faren lager lunsj...

Hun sover vanligvis ikke i helga. Men sover gjerne 2,5 timer i bhg. Ikke rart hun er trøtt nå. Våken siden 5.30 og har vært på handletur, ikke rart vi er trøtte begge to.
Så koselig da[emoji4] savner den stunden.

Back
Topp