Ohh så kjekt og ha barnevaktStår ute og rugger vogn så lillesnupp skal få sove, snøen laver ned og skaper nydelig stemning. Var på julebord i går og har akkurat spist lang og god frokost med svigers som var barnevakter og sov over i nattdu da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ohh så kjekt og ha barnevaktStår ute og rugger vogn så lillesnupp skal få sove, snøen laver ned og skaper nydelig stemning. Var på julebord i går og har akkurat spist lang og god frokost med svigers som var barnevakter og sov over i nattdu da?
Veldig! Og allikevel så henger jeg her inne istedenfor å sove selv mens frøkna soverDet merkes når søvnen plutselig ikke er sammenhengende ja[emoji28]
sov bare 3.5 timer i natt og er helt ferdig.Ja det var veldig godt å kunne dra ut en tur og være bare voksne og kjærester. Første turen ut siden hun ble født for 4 mnd siden. Vi har kun hans foreldre rundt oss som kan være barnevakter, så det blir nok ikke så altfor ofte vi får muligjeten til å komme oss ut litt begfe to sammen.Ohh så kjekt og ha barnevaktvi har ikke så mangen och gå på . Nei planer idag er gå en tur men barnen visst det ikke regner. Vaska litt klær må eg og gjør
Snuppa hadde nok mareritt eller noe, forhu var utrøstelig og måtte bli med i senga vår. Hu sovne med en gang og jeg ble liggende våken. Og kl halv 6 da begynte hu å synge bukkene bruse[emoji23] så da var det morran.Da er vi fler som trenger søvn. Hvorfor siden 4?
Den er kjip. De lure plassene er noen ganger for lure[emoji28]2 gaver jeg ikke finner, hvor har jeg lagt de tro
Jeg og burde sovet, men.... Ikke alltid det er like lett å sove når man har mulighet.Veldig! Og allikevel så henger jeg her inne istedenfor å sove selv mens frøkna soversov bare 3.5 timer i natt og er helt ferdig.
Mhm er deyDen er kjip. De lure plassene er noen ganger for lure[emoji28]
Det måtte da være greit å få ut av 2000kr[emoji6]Jaja. Ble man 2000 kr fattigere. Men fikk ett par vintersko til eldste (som har vokst ifra meg i beina nå). Ett par vintersko og boot docks til minste. Pluss 2 bursdagsgaver.![]()
Handlet julegave til sambo til 3000Oi hva handlet du?
litt flaut siden det ble så mye, men han fortjener det.Nei.. av og til er det godt å slappe av også. Satser litt på at samvo tar henne et par timer når han kommer hjem fra hummerfiske. Han fikk tross alt sovet tre timer lenger enn meg i dag tidlig.Jeg og burde sovet, men.... Ikke alltid det er like lett å sove når man har mulighet.
Det skjønner jeg. Vondt da de små er syke[emoji17]
Da bør han gjøre det synes jeg[emoji6]Nei.. av og til er det godt å slappe av også. Satser litt på at samvo tar henne et par timer når han kommer hjem fra hummerfiske. Han fikk tross alt sovet tre timer lenger enn meg i dag tidlig.
Stakar[emoji17] Håper du snart hører noe da[emoji177] vondt å gå å vente.Ja håper det ikke er annet enn en forkjølelse. Men hun hørtes ikke bra utnesten ingen stemme og supertett
Stakar[emoji17] Håper du snart hører noe da[emoji177] vondt å gå å vente.
Så koselig da[emoji4] savner den stunden.Lille trøtte snuppa mi sovna på puppen mens faren lager lunsj...
Hun sover vanligvis ikke i helga. Men sover gjerne 2,5 timer i bhg. Ikke rart hun er trøtt nå. Våken siden 5.30 og har vært på handletur, ikke rart vi er trøtte begge to.