Skravletråd November

Babyen din er... født i sommer, så under et halvt år enda?

Husk da "det er ikke slemt å vekke en baby for i gi den det aller beste den vet" :)
Ja hun er bare 4 mnd, og styrer sånn med soving for tida at her er vi veldig på "man vekker ikke en sovende baby". Etter amming så bæsjer hun alltid, må ha bleieskift, våkner og kan holde det gående i 1-2 timer før hun sovner igjen.. men hun våkna og var sulten en halvtimes tid seinere, da var jeg akkurat i ferd med å stå opp for å håndmelke ut den verste sprengen.

God morgen alle sammen

Vel tre timer siden jeg sto opp da.
Nå lager jeg frokost til meg og ungene. Avklart med mannen at selv om han er uten bakrus så er 5-8.30 litt kort natt så han vil ligge en times tid til.
Her ble det natt fra 00.00-04.25... trøtt ja ;) men nå er vi 11000 meter over bakken og jeg ser frem til shopping. Våkner nok litt av det ;)

Blir en tur på legevakta kl 12 med lille babyen min så er så sterkt forkjøla, mista nesten stemmen og er så tett lille vennen :(

Stakar liten[emoji20] masse god bedring til lille[emoji171]

Takk [emoji173]️ ligger våken hele natta begge oss foreldrene og passa på pusten. Blir bekymra når pusten blir vanskelig og hun er så hes og vondt :/

God morgen allesammen. Trøtt idag. Minstemann har vart orolig hela natten. Nå har mellomste besøk. Eg steker rislapper og minste skall snart sove litt. Vad gjør dere på?

Takk [emoji173]️ ligger våken hele natta begge oss foreldrene og passa på pusten. Blir bekymra når pusten blir vanskelig og hun er så hes og vondt :/
Det skjønner jeg. Vondt da de små er syke[emoji17]

God morgen allesammen. Trøtt idag. Minstemann har vart orolig hela natten. Nå har mellomste besøk. Eg steker rislapper og minste skall snart sove litt. Vad gjør dere på?
God formiddag[emoji4] jeg har vært våken siden 4 så bare jeg får snuppa i vogna og hu sovner så skal jeg sove litt jeg og.

Håpe du får sovet litt i helga da. Her har det blitt 5 t i natt og bare en natt med så lite søvn ødelegger meg[emoji20] så føler virkelig med deg.
Uff sånn er jeg også. Bør ha ca 7 timer fir å fungere, hvertfall nå som søvnen blir så usammengengende.

Står ute og rugger vogn så lillesnupp skal få sove, snøen laver ned og skaper nydelig stemning. Var på julebord i går og har akkurat spist lang og god frokost med svigers som var barnevakter og sov over i natt:happy: du da?

Back
Topp