Takk sitter på flyet nå
Weee, skikkelig misunnelig på dere!![emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk sitter på flyet nå
God morgen alle sammen
Vel tre timer siden jeg sto opp da.
Nå lager jeg frokost til meg og ungene. Avklart med mannen at selv om han er uten bakrus så er 5-8.30 litt kort natt så han vil ligge en times tid til.
Blir en tur på legevakta kl 12 med lille babyen min så er så sterkt forkjøla, mista nesten stemmen og er så tett lille vennen
Greit det gav seg for helga. Men med syke barn blir det innehelg uansett
he he takk
God morgen allesammen. Trøtt idag. Minstemann har vart orolig hela natten. Nå har mellomste besøk. Eg steker rislapper og minste skall snart sove litt. Vad gjør dere på?
så kjiptFant billig bensin! Hurra, fyll opp! Jeg så på prisen for diesel.....
2 gaver jeg ikke finner, hvor har jeg lagt de tro
fin prisJaja. Ble man 2000 kr fattigere. Men fikk ett par vintersko til eldste (som har vokst ifra meg i beina nå). Ett par vintersko og boot docks til minste. Pluss 2 bursdagsgaver.
hva får han?Handlet julegave til sambo til 3000 litt flaut siden det ble så mye, men han fortjener det.
Og så handler jeg flere andre julegaver da
Jaja. Ble man 2000 kr fattigere. Men fikk ett par vintersko til eldste (som har vokst ifra meg i beina nå). Ett par vintersko og boot docks til minste. Pluss 2 bursdagsgaver.
hvordan går det med henne?Ja håper det ikke er annet enn en forkjølelse. Men hun hørtes ikke bra ut nesten ingen stemme og supertett
så diggKjekt når søster kommer på besøk for helga. Hun er litt ivrig i klesbestilling på nett og hadde en utebukse og to jakker som ble for små til henne. Så da fikk jeg de
Mannen enda hos legevakta med minste. En time siden de hadde time der. Ikke hørt noe. Bekymra mammahjerte men prøver å holde meg opptatt med eldste og leke med henne. Håper alt er bra
hvilke får de?Da har jeg 2 barn så kommer til å juble på julaften
De får hvert sitt nettbrett
hva så dere?God ettermiddag[emoji1]
Jeg og eldstemann har nettopp vært på kino...nå middag[emoji2]
Lot ham sove til 10 jeg. Så legger han seg tidlig i kveld i tillegg.Hehe, hørtes litt kort ut ja[emoji28]
funnet 1Håper de dukker opp igjen[emoji28]
Det har jeg også.Da har jeg 2 barn så kommer til å juble på julaften
De får hvert sitt nettbrett