Nå går det fort mot desemberGod morgen ny måned allerede! Snart er det jo jul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå går det fort mot desemberGod morgen ny måned allerede! Snart er det jo jul
Jobbe? Hva er det for no?Kjeder meg...føler at jeg skal jobbe, gjøre noe... men halla dusten...... egenlig lyst å bare gjemme meg i et hjørne og bli borte i dag...
Nå går det fort mot desember
Du kjenner til det altså. Kunne han bare sove litt mer på dagtid i bhg så hadde det vært fintAah one of those days her så er min kjempe suttrete. Dag 3 med furting
Hurra. Hva har du bestilt?Wohoo pakken fra Jollyroom har kommet må vente til mannen kommer så han kan kjøre meg ned å hente den, gidder ikke gå den lange bakken opp
Ja tenk detSnart jul!
Sko til frøknaHurra. Hva har du bestilt?
Gleder meg til jul i årJippi! November og snart jul!
Jeg også! Gleder meg til julemat og særlig førjulskos med barnaGleder meg til jul i år
Jaaa♡ Levende lys til frokosten, adventskalender, barnetv, baking, pynting ♡ Elsker den tida!Jeg også! Gleder meg til julemat og særlig førjulskos med barna
Elsker desember
Og fra nå av har vi også ei bursdagsfeiring den mnd.
Vel jeg gjør ting vær dag ellers blir jeg sprø særlig når jeg er hjemme på perm... over lengre tid..Hvorfor? Du trenger ikke å gjøre noe hveer dag
Noe man gjør for å ikke å bli galJobbe? Hva er det for no?
Vel jeg gjør ting vær dag ellers blir jeg sprø særlig når jeg er hjemme på perm... over lengre tid..
Hehe, mulig... Her har jeg bare jobbet i underkant av 1 mnd siden juni i fjor, så har blitt vant til å traske hjemmeNoe man gjør for å ikke å bli gal