Så gøySko til frøkna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøySko til frøkna
Jeg fikk ei 25.Ja, desember er koselig vi har to bursdager den mnd, 1 og 29
Og denne mnd ble det min tur å måtte kjøpe Lego kalender....
Jeg fikk ei 25.
Shoppet for mye?Neida og bør i grunn ikke shoppe heller
Jupp det er detHater å rydde.. er så kjedelig!
Kunne ikke jobbe i dag desverreÅåh nei uff stakkars.
Jobb idag?
Min er også sjelfen syk men ofte vondt i kneet daHaha, ja litt herlig i grunnen
Jeg husker ikke når han var syk sist jeg. Mener jeg så et sted at han hadde 2 fraværsdager i 1.klasse pga sykdom. Det er ikke mye. Han var jo den eneste her hjemme som ikke hadde influensa i vinter som var og..
Så på et tidspunkt må vel han også bli syk.
Men kunne godt tenke meg at han snart fikk i seg litt mat...
Er i ulønnet perm. så derforShoppet for mye?
Yey hurra for pakkeWohoo pakken fra Jollyroom har kommet må vente til mannen kommer så han kan kjøre meg ned å hente den, gidder ikke gå den lange bakken opp
Ennå.nærmere jul )God dag tenk at det er november allerede
Hvordan er det med henne nå?Der måtte hu få en Paracet stakkars. Håpe hun finner litt mer roen nå
Flink som hjelper tilIkke hver dag man får hjelp til å vaske gulvet lille syns det var morsomt å svinge rundt med moppen. Støvsugeren derimot må vi jobbe litt med men hun gjemte seg under ett teppe mens mor støvsugde
Neimen uff daKjeder meg...føler at jeg skal jobbe, gjøre noe... men halla dusten...... egenlig lyst å bare gjemme meg i et hjørne og bli borte i dag...
Jippi, så braFikk nettopp mail om tilbud om barnehageplass!!! hurra!!
Blir vel sånn passe vil jeg troSpent på om det blir mye liv i nov eller om folk har det for travelt
Så godt å høre da er det bare å hvile!Så koselig, Ronja Nå er lille frisk fra forkjølelsen og sover godt igjen så da får mor litt pustepauser :-D