Skravletråd november

Sovende barn. :) nå skal teen frem og strikketøyet like så. Ha en flott kveld :)

Mensensmerter på gang her også, så ingen baby denne mnd da tr kommer visst tidlig på besøk :p

Ja, det er utrolig koselig! ❤️ Veldig spent på om 1-åringen greier å la julepynten være i fred da:p
Et år hvor de fine kulene henger høyt oppe....

(gjør de hvert år. Vi har hund som kan vifte til dem med halen. Nederste delen har de billige kulene vi har flere av. )

Barn sover, kjøkken gulvet er støvsugd å vasket :) vurderer å ta gangen også!

Ja. Friends

Har ei jente på 5,5 som ønsker seg denne. Men jeg lager pakkekalender til dem og har sagt at de ikke får tfår hun må jo storebror på 8 også få. Får sjekke ut hvilke der er.
Gratiss:))

Har prøvd med blir fort veldig kjei og ender opp med å stresse jobbe... så fyller opp dagene ganske bra. Men i dag ... gjorde jeg ting fortere enn jeg trodde jeg skulle bruke så har kjedet vettet av meg omtrent siden kl 1130

Stress er ikke bra! Hmm, jeg synes dagene bare flyr avgårde

herregud!! November allerede! dette året har gått sinnsykt fort!! I slutten av januar var graviditetstesten positiv og mini blir 5 uker i morgen ♡ men føler jeg har gått glipp av både vår og sommer dette året.. alt har gått så utrolig fort!! :o

Back
Topp