Litt dårlig lys på bildet, men er sånn.. tja.. dus mintgrønn farge på bena Love itMå få se bilde da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt dårlig lys på bildet, men er sånn.. tja.. dus mintgrønn farge på bena Love itMå få se bilde da
Ja, virkelig!Yes hurra for det altså
Ja, det er utrolig koselig! Veldig spent på om 1-åringen greier å la julepynten være i fred daJaaa♡ Levende lys til frokosten, adventskalender, barnetv, baking, pynting ♡ Elsker den tida!
Et år hvor de fine kulene henger høyt oppe....Ja, det er utrolig koselig! Veldig spent på om 1-åringen greier å la julepynten være i fred da
Oii. Du må være kjempe trøtt legge deg tidlig i kveld da?Nei vært ute i hele dag omtrent på ting
Gratiss)Ja. Friends
Har ei jente på 5,5 som ønsker seg denne. Men jeg lager pakkekalender til dem og har sagt at de ikke får tfår hun må jo storebror på 8 også få. Får sjekke ut hvilke der er.
Ja. Friends
Har ei jente på 5,5 som ønsker seg denne. Men jeg lager pakkekalender til dem og har sagt at de ikke får tfår hun må jo storebror på 8 også få. Får sjekke ut hvilke der er.
Har prøvd med blir fort veldig kjei og ender opp med å stresse jobbe... så fyller opp dagene ganske bra. Men i dag ... gjorde jeg ting fortere enn jeg trodde jeg skulle bruke så har kjedet vettet av meg omtrent siden kl 1130
Jupp det er det
Barn sover, kjøkken gulvet er støvsugd å vasket vurderer å ta gangen også!
Hehe, det er sant. her er kommende storebror i bhg på dagtid, og jeg kjenner at det gjør godt både for ham og megVel har hatt perm fra jobben over 16 mnd men jeg har da nok å gjøre til at det blir en heltidsjobb
Og jeg vant flexicribOg denne mnd ble det min tur å måtte kjøpe Lego kalender....
Den har gjort det til nå lolStress er ikke bra! Hmm, jeg synes dagene bare flyr avgårde
Så digg) tror lille mann vil like å komme seg på barnehage. Viss vi for plassHehe, det er sant. her er kommende storebror i bhg på dagtid, og jeg kjenner at det gjør godt både for ham og meg
Bra det ikke er verreDet samme i grunn. Heldigvis ikke verre