Skravletråd november

God morgen!

Vi startet november med sykdom på storebror.

Kom hjem i går fra skolen og sa han hadde vondt i halsen

Kom så hjem etter halloween-festen med feber...

Så vi er hjemme i dag.

Og så han som har klaget på at han aldri er syk og synes det er urettferdig at vi andre er syke og ikke han :p

Så han er fornøyd :p
Ha ha herlig da ;)
God bedring

God morgen!

Vi startet november med sykdom på storebror.

Kom hjem i går fra skolen og sa han hadde vondt i halsen

Kom så hjem etter halloween-festen med feber...

Så vi er hjemme i dag.

Og så han som har klaget på at han aldri er syk og synes det er urettferdig at vi andre er syke og ikke han :-P

Så han er fornøyd :-P

Haha! God bedring uansett :)

Nei han lå på kjøkken gulvet og sutret fordi gåbilen ikke gikk videre rett frem fordi noe sto i veien. Og det var selvsagt krise:-). Ikke ville han ha på jakken, så måtte hyle litt for det. Han ville sitte på fanget og kose men ville også på gulvet så var krise uansett hva jeg gjorde. Så den dagen idag:-). Men kom oss til bhg:-). Ga beskjed at han våknet tidlig idag så er nok trøtt men spørs om de legger han så mye tidligere for det
Aah one of those days :p her så er min kjempe suttrete. Dag 3 med furting

Ha ha herlig da ;)
God bedring
Haha, ja litt herlig i grunnen :-P

Jeg husker ikke når han var syk sist jeg. Mener jeg så et sted at han hadde 2 fraværsdager i 1.klasse pga sykdom. Det er ikke mye. Han var jo den eneste her hjemme som ikke hadde influensa i vinter som var og..

Så på et tidspunkt må vel han også bli syk.

Men kunne godt tenke meg at han snart fikk i seg litt mat...

Wohoo pakken fra Jollyroom har kommet :D må vente til mannen kommer så han kan kjøre meg ned å hente den, gidder ikke gå den lange bakken opp :p

Back
Topp