Sånn er det vel bare, dabber av for flere midt i mnd hvertfallJeg tenker hver måned at jeg skal bidra, men så dabber det litt av skal ta meg sammen litt nå før jeg begynner på jobb igjen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn er det vel bare, dabber av for flere midt i mnd hvertfallJeg tenker hver måned at jeg skal bidra, men så dabber det litt av skal ta meg sammen litt nå før jeg begynner på jobb igjen!
Fikk dere plass der dere ville?Helt klart
Sånn er det vel bare, dabber av for flere midt i mnd hvertfall
Får se hvordan det blir her denne mnd, skjerendel i nov såJa, blir fort sånn for min del iallefall. Men jeg har bare vært aktiv de siste mnd
Det er jo kjempebraHeldagsplass på førstevalget!
❤Kan prøve men til nå har vognen ikke vært den beste vennen:-/. Han har til nøds sovet i 15 min før han bråvåkner og HYLER. Og da hyler han til jeg tar han opp. Men en gang må han vel bli vant til vognen også. Ingenting annet som funker nå lenger ihvertfall. Verken bil eller bæresele/sjal
Får se hvordan det blir her denne mnd, skjerendel i nov så
Det gjør jeg ogsåTar det som det kommer
Det skjønner jeg godtJa, er strålende fornøyd
Ja, må det ❤ Elektronikken kommer langt ned på den lista Deilig å legge det vekk litt også.Viktigere å prioritere barna, ja
Så koselig, Ronja Nå er lille frisk fra forkjølelsen og sover godt igjen så da får mor litt pustepauser :-DGod morgen
Håper du titter innom oss innimellom!
Ja, må det ❤ Elektronikken kommer langt ned på den lista Deilig å legge det vekk litt også.
I løpet av ukaNår får dere senga forresten?
Huff da.God bedring. Her måtte jeg avlyse dagens plager pga frøkna er sykCrappy form altså, blir spennende å skulle kjøre en t etterpå når jeg er så kvalm
Sykt barn her også gitt. Masse god bedringGod morgen!
Vi startet november med sykdom på storebror.
Kom hjem i går fra skolen og sa han hadde vondt i halsen
Kom så hjem etter halloween-festen med feber...
Så vi er hjemme i dag.
Og så han som har klaget på at han aldri er syk og synes det er urettferdig at vi andre er syke og ikke han
Så han er fornøyd