Skravletråd - nov 21

Vet ikke enda.. Jeg og kjæresten skal ha coronavennlig date hjemme idag:cat: Vi bestemmer en rett hver, både middag og dessert, også tar vi stein saks papir på hvem som vinner:joyful: Litt inspirert av tiktok der altså:p
 
Hjemmelaget vegetarpizza med feta og masse digg:) Håper jeg orker å spise den når den er klar- har kun orket loff med ost de siste dagene:meh:
 
Her blir det kyllingburger med friske grønnsaker, pommesfrites og aioli :happy: Håper kvalmen tillater å spise litt mer enn noen få biter :wacky:
 
Jeg endte opp med å velge at vi skal grille i kveld. Er bare meg og mannen da guttungen er reist på påskeferie til besteforeldre. Kanskje ikke heeeelt korona vennlig men med en mor som ikke orker noe så ble det valget til det beste når mannen jobber neste uke
 
Hva skal folk ha til middag idag?
Vi hadde kalkunbryst med fløtegratinertepoteter, rosenkål med bacon og urtesaus. Klarte å spise nesten to porsjoner. Det var vel ny rekord de siste ukene :wacky:
 
Fått meg legetime til i morgen :) tenker det er greit å få lufta litt i forhold til blødningen før helgen (som heldigvis er borte nå!! Varte bare en kveld).
Håper å få smiska meg til en utvendig ultralyd :rolleyes: håper de kan se hjerteaktivitet utvendig. 8+3 i morgen
 
Vet ikke om det er lov til å poste her men fant ingen regler på det, jeg synes dessverre denne siden er litt «tungvinn» å har derfor opprettet Facebook gruppe Termin november 2021 - Norge. gruppa er synlig men privat så ingen kan se hvem som er medlem eller hva som blir skrevet . Om flere vil være med der i tillegg til her :)
 
Vet ikke om det er lov til å poste her men fant ingen regler på det, jeg synes dessverre denne siden er litt «tungvinn» å har derfor opprettet Facebook gruppe Termin november 2021 - Norge. gruppa er synlig men privat så ingen kan se hvem som er medlem eller hva som blir skrevet . Om flere vil være med der i tillegg til her :)
Det er allerede en facebookgruppe. Termin november 2021 heter den:happy:
 
Ah! Så beskrivelsen og teksten der så antok at den var dansk! Var så merkelig innledning!
 
Kjenner jeg gruer meg litt til hverdagen starter igjen. Har hatt påskefri siden forrige fredag.
Har vært deilig med litt roligere dager. Selv om det er begrenset hvor rolig det blir med en 2 åring. :p
Er mye trøtt og kvalm for tiden, så gruer meg litt til jobb igjen. :(
 
Kjenner jeg gruer meg litt til hverdagen starter igjen. Har hatt påskefri siden forrige fredag.
Har vært deilig med litt roligere dager. Selv om det er begrenset hvor rolig det blir med en 2 åring. :p
Er mye trøtt og kvalm for tiden, så gruer meg litt til jobb igjen. :(


Jeg føler det samme! Skal ha hjemmekontor, men samtidig har jeg 6-åring som har et stort oppmerksomhet behov og at vi prøver å bygge hus på kveld og helg. Kvalmen er ikke så ille hver dag, går litt opp og ned. Men konstant trøtt og tom for energi. :sleep011
Jobber du mye?
 
Jeg føler det samme! Skal ha hjemmekontor, men samtidig har jeg 6-åring som har et stort oppmerksomhet behov og at vi prøver å bygge hus på kveld og helg. Kvalmen er ikke så ille hver dag, går litt opp og ned. Men konstant trøtt og tom for energi. :sleep011
Jobber du mye?

Kvalmen er litt opp og ned her også. Men er utrolig mye trøtt og sliten jeg også.
Jeg har to jobber. Barnehage to dager og kontor de andre. Har hjemmekontor i kontorjobben som i grunn er litt godt for tiden. Barnehagejobben derimot krever en del mer energi. Særlig nå i koronatiden.
Men men, får nesten bare se hvordan det går å begynne igjen. Fortsetter formen å være dårlig må jeg kanskje vurdere å høre om sykemelding i barnehagejobben.
 
Back
Topp