Jeg fikk meg lunka nok til å slumre i alle fall. Hetebølge på badet når jeg stelte lillesøster, og fryser under pleddet nå mens jeg ammer henne.Håper du fikk varmen til slutt
Grusomt å fryse!
Tenker jeg tar paracet til frokost jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk meg lunka nok til å slumre i alle fall. Hetebølge på badet når jeg stelte lillesøster, og fryser under pleddet nå mens jeg ammer henne.Håper du fikk varmen til slutt
Grusomt å fryse!
Det er langt igjenDa er det bare å jobbe på![]()
Glad jeg slipper jobb. Men paracet skal jeg haParacet inntatt
Nå er jeg klar for jobb
Har du gård og skog? Må si jeg blir stadig imponert over degEr ikke akkurat det hellermen bruker regnskapsfører fordi jeg har gård og skog..
Ble liiiitt mer i årDet fikk jeg også
Litt for tidlig etter min meningTidlig oppe ja
Håper du får tatt igjen litt søvn daGodt jeg har fri u morgen
Brrr kaldt:-/Fortsatt minus 5 her![]()
Helt enigGod morgen
Det var tidlig!![]()
Sant detEgentid er viktig for meg hvertfall. Håper mannen min skal bli mer mann etter fylte 30 i september.
Absolutt! Og i grunn ok å stå opp klokka sju når det er sol ute![]()
Har du grunn til å tro at han skal bli det?Egentid er viktig for meg hvertfall. Håper mannen min skal bli mer mann etter fylte 30 i september.
Absolutt! Og i grunn ok å stå opp klokka sju når det er sol ute![]()
Blodprøver? Det er egentlig kjedelig ja for de klarer på merkelig vis å gjøre det vondt. Med den tynne nåla. Blodbanken derimot.... Det er ikke problematisk.Allerede rukket å gjøre meg ferdig hos legen, og tatt blodprøver. Det er bare pyyton, spør du meg. Hater det!
Tja, spørs hvilken te syns jegTe med melk er best![]()
Akkurat samme røkkelet inatt og :/ klokken 3... samme som siste netterKrysser alt jeg har![]()
Ja,jeg er sikker på at du kan få det til altsåGravid og deretter amming om jeg får det til
Tenker jeg må jo prøve når jeg kan ta medisinene igjen![]()
Hihi,jeg også. Første hadde kolikk og sov aldri, gjør hun forsåvidt ikke nå heller daHehe, krysser fingre for ei sovedukke![]()
Aldri hørt om pofiber. Ikke samme som fiberhusk? Regner med jeg må på helsekosten uansett. Er den god den bunnen?Pofiber får du kjøpt på noen større matbutikker, ellers må du på helsekosten ja, johannesbr.kjmel må du på helsekosten ihvertfall![]()