Skravletråd Mars!

Håper du fikk varmen til slutt:)
Grusomt å fryse!
Jeg fikk meg lunka nok til å slumre i alle fall. Hetebølge på badet når jeg stelte lillesøster, og fryser under pleddet nå mens jeg ammer henne.

Tenker jeg tar paracet til frokost jeg.

Nei nå må jeg snart vekke lille J :) vi skal på babydate med en fra termingruppa her :) wiiih

Allerede rukket å gjøre meg ferdig hos legen, og tatt blodprøver. Det er bare pyyton, spør du meg. Hater det!

Egentid er viktig for meg hvertfall. Håper mannen min skal bli mer mann etter fylte 30 i september.

Absolutt! Og i grunn ok å stå opp klokka sju når det er sol ute:)
Har du grunn til å tro at han skal bli det?

Min var voksen allerde da jeg traff ham. Ung. Som meg. Men ikke en unge. Da var han 21, nå er han 37.

Allerede rukket å gjøre meg ferdig hos legen, og tatt blodprøver. Det er bare pyyton, spør du meg. Hater det!
Blodprøver? Det er egentlig kjedelig ja for de klarer på merkelig vis å gjøre det vondt. Med den tynne nåla. Blodbanken derimot.... Det er ikke problematisk.

Jeg har dog ikke vært i blodbanken siden en av de siste dagene i november 2007. 1.12 testet jeg positivt og så var jeg gravide, ammende, gravid, ammende. Flyttet og var prøver så avventet å melde meg, ble gravid, og er nå ammende. Får se senere

God morgen :)
Hun fikk nesten 8 timer med søvn burde holde det.
Sitter å spiser frokost nå :) håper hun sovner før idag
Skal gi beskjed at hun skal ha truse under bleia og på do hver time i bhg. Må bare regne ut hvor mange truser hun må ha
Tenker det blir etter hun har sovet, så 3 truser sånn ca :)

Pofiber får du kjøpt på noen større matbutikker, ellers må du på helsekosten ja, johannesbr.kjmel må du på helsekosten ihvertfall :)
Aldri hørt om pofiber. Ikke samme som fiberhusk? Regner med jeg må på helsekosten uansett. Er den god den bunnen?

Back
Topp