Skravletråd Mars!

Takk snuppa :)
Hun lurte på om den litt for store kjolen hun skulle få ha påse i dag var passelig nå sol hun var 4, men konkluderte med at den var litt for stor enda.. :p
Hihi. Lyst å pynte seg litt idag ja :)

Jeg fikk meg lunka nok til å slumre i alle fall. Hetebølge på badet når jeg stelte lillesøster, og fryser under pleddet nå mens jeg ammer henne.

Tenker jeg tar paracet til frokost jeg.
Høres ut som om du ikke er helt i form?:(

Takk :) problemet er bare at nå kommer nok ikke J til å sovne før 12! Haha. Vi skal være der 11 ca :p hadde håpet hun ville sove litt på veien bort.
Kanskje hun sovner likevel på trilleturen?:)

Har du gård og skog? Må si jeg blir stadig imponert over deg
Haha, jeg er ingenting å imponeres over:P
Ja, har gård men driver den ikke:) bare leier ut deler av låve til håndverkere og foreninger:) og jorda er forpaktet bort til en bonde..
Skogen står der, må bare hogge et tre i ny og ne:P og hyttetomter og boligtomter som går av seg selv;)

Haha, jeg er ingenting å imponeres over:P
Ja, har gård men driver den ikke:) bare leier ut deler av låve til håndverkere og foreninger:) og jorda er forpaktet bort til en bonde..
Skogen står der, må bare hogge et tre i ny og ne:P og hyttetomter og boligtomter som går av seg selv;)
Likevel! Jeg har ikke gård og skog :D

God bedring til deg også Sara :)
Takk

Paracet
Og frokost med kakao.
Vifteovn rett bak stolen min, som mannen mener her er varmt nok til å slå av, så det skal jeg gjøre når jeg krabber under pleddet igjen.

Paracet hjelper nok snart.
Mannen får trille tur med snuppa i dag :-)

Back
Topp