Takk snuppaGratulerer til M![]()
Hun lurte på om den litt for store kjolen hun skulle få ha påse i dag var passelig nå sol hun var 4, men konkluderte med at den var litt for stor enda..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk snuppaGratulerer til M![]()
Hihi. Lyst å pynte seg litt idag jaTakk snuppa![]()
Hun lurte på om den litt for store kjolen hun skulle få ha påse i dag var passelig nå sol hun var 4, men konkluderte med at den var litt for stor enda..![]()
TakkGratulerer med dagen til M![]()
Høres ut som om du ikke er helt i form?Jeg fikk meg lunka nok til å slumre i alle fall. Hetebølge på badet når jeg stelte lillesøster, og fryser under pleddet nå mens jeg ammer henne.
Tenker jeg tar paracet til frokost jeg.
Er et stykkeDet er langt igjen
Flette?Takknå skal vi vist ordne bursdags-hår, greit jeg er frisør men hva er det?
![]()
TakkKos dere masse♡
Kanskje hun sovner likevel på trilleturen?Takkproblemet er bare at nå kommer nok ikke J til å sovne før 12! Haha. Vi skal være der 11 ca
hadde håpet hun ville sove litt på veien bort.
Haha, jeg er ingenting å imponeres overHar du gård og skog? Må si jeg blir stadig imponert over deg
Kos dere masse idagNei nå må jeg snart vekke lille Jvi skal på babydate med en fra termingruppa her
wiiih
Det er ikke på listen over favoritt sysler neiAllerede rukket å gjøre meg ferdig hos legen, og tatt blodprøver. Det er bare pyyton, spør du meg. Hater det!
Likevel! Jeg har ikke gård og skogHaha, jeg er ingenting å imponeres over
Ja, har gård men driver den ikkebare leier ut deler av låve til håndverkere og foreninger
og jorda er forpaktet bort til en bonde..
Skogen står der, må bare hogge et tre i ny og neog hyttetomter og boligtomter som går av seg selv
![]()
Det er en stund siden, men mener på det var på coop ops og helsekostHvor finner man den da?![]()
TakkGod bedring til deg også Sara![]()
Jepp. Våknet brått kl7Senga altfor god?![]()
Det er jeg nok fortsatt ikke nei. En forkjølelse varer ei uke sier de. Så i løpet av helga kanskje?Høres ut som om du ikke er helt i form?![]()
Jeg er på 5Hvilken plass har du på topp 100 listen?
Jeg er på 36 plass. Skravlet meg opp fra 42 plass i går![]()
Har ikke obs her. Så prøver helsekost daDet er en stund siden, men mener på det var på coop ops og helsekost