Skravletråd Mars!

Du er jo heldig som har mannen hjemme da. Selv hadde jeg blitt sliten om min var hjemme arbeidsledig.. Da hadde jeg brått hatt to unger å passe på.
Jeg har en mann, ikke en stor unge. Så det er praktisk sett veldig greit.

Men jeg blir litt sliten av å ha ham her likevel, vi går oppå hverandre 24/7. Jeg har permisjon, men ikke egentid.

Ja, desverre.. jeg er avhengig av mye søvn. Ei natt her og der går fint men når det blir over tid blir jeg sliten. Men det er bare for en periode, så har jeg bestilt en skikkelig sove bebis denne gangen ;)
Hehe, krysser fingre for ei sovedukke:P

God morgen :-). Her har mini fått ny vane om å våkne mellom 5.30 og 6 om morgenen uansett når vi legger han. Trøtt kjenner jeg
God morgen :) hoho velkommen i klubben. Vi våkner også 5-6 :p nå sover min igjen så da benytter jeg meg av sjangsen til å spise frokost :D

Jeg våkna. Ikke av baby (som nok våkner for amming snart? Kan ikke huske å ha ammet siden jeg la meg rundt midtnatt egentlig. Normalt ammer jeg jo 2-4-6)

Jeg våkna av at jeg frøys. Forsøkte å krabbe over til mannen og få varme, men det hjalp ikke helt. Har tatt turen på badet og fått på meg ammetopp, tights og sokker i håp om å bli såpass varm under dynen at jeg får sove. Tempen er bare 37,6 så det er ikke voldsom feber som herjer meg heller. Jeg bare fryser.

Selvangivelsen er kommet, men tilsendt pdf som viser foreløbig beregning får jeg bare "filen kan ikke åpnes". Det fikk jeg på fjorårets skatteoppgjør også, mens eldre gikk bra, så jeg må bare vente og se om jeg får åpnet den på pc om noen timer.

Det er uansett verdiløst uten å se mannens også.
Håper du fikk varmen til slutt:)
Grusomt å fryse!

God morgen :) hoho velkommen i klubben. Vi våkner også 5-6 :p nå sover min igjen så da benytter jeg meg av sjangsen til å spise frokost :D
Fornuftig :-). Her er han enda våken og spørs om jeg får han til å sove før vi skal på babysvømming

Back
Topp