Ja, kunne kjøpt mye mer men kan ikke blakke meg heltEr jo det som er farlig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, kunne kjøpt mye mer men kan ikke blakke meg heltEr jo det som er farlig![]()
Mi våkna klokka 03:00 i natt, ikke skrik, bare pludring og blid som ei sol. Fikk i ho mat og vi sov til 06:50.God morgen. Her har mini fått ny vane om å våkne mellom 5.30 og 6 om morgenen uansett når vi legger han. Trøtt kjenner jeg
Jeg har en mann, ikke en stor unge. Så det er praktisk sett veldig greit.Du er jo heldig som har mannen hjemme da. Selv hadde jeg blitt sliten om min var hjemme arbeidsledig.. Da hadde jeg brått hatt to unger å passe på.
Det hadde vært dumt:/Ja, kunne kjøpt mye mer men kan ikke blakke meg helt![]()
SpennendeTror jeg sjekker når jeg kommer på jobb i morgen tidlig
Ikke lett det derJa, to som lukter godt, og to fra tråden, og tror det altså da er fire forskjellige hun her har hintet om, og bare en er tippet
Sant. Men nå er det å komme oss til 17250 i denne tråden som avslører ny.Ikke lett det der![]()
Og jeg vasker og henger opp klærne hennesDu har fått med deg at jeg og Musemor kommer på middag?
Jeg tar med vin, hun lager mat og du finner fram stelleveskwne![]()
Hehe, krysser fingre for ei sovedukkeJa, desverre.. jeg er avhengig av mye søvn. Ei natt her og der går fint men når det blir over tid blir jeg sliten. Men det er bare for en periode, så har jeg bestilt en skikkelig sove bebis denne gangen![]()
God morgenGod morgen. Her har mini fått ny vane om å våkne mellom 5.30 og 6 om morgenen uansett når vi legger han. Trøtt kjenner jeg
Så kjedelig daBaksmell.
Fatter det bare ikke, i følge nav betaler jeg nok skatt av dagpengebe så hvorfor fpr jeg restskatt da
Herlig når de sovner igjenMi våkna klokka 03:00 i natt, ikke skrik, bare pludring og blid som ei sol. Fikk i ho mat og vi sov til 06:50.
Håper du fikk varmen til sluttJeg våkna. Ikke av baby (som nok våkner for amming snart? Kan ikke huske å ha ammet siden jeg la meg rundt midtnatt egentlig. Normalt ammer jeg jo 2-4-6)
Jeg våkna av at jeg frøys. Forsøkte å krabbe over til mannen og få varme, men det hjalp ikke helt. Har tatt turen på badet og fått på meg ammetopp, tights og sokker i håp om å bli såpass varm under dynen at jeg får sove. Tempen er bare 37,6 så det er ikke voldsom feber som herjer meg heller. Jeg bare fryser.
Selvangivelsen er kommet, men tilsendt pdf som viser foreløbig beregning får jeg bare "filen kan ikke åpnes". Det fikk jeg på fjorårets skatteoppgjør også, mens eldre gikk bra, så jeg må bare vente og se om jeg får åpnet den på pc om noen timer.
Det er uansett verdiløst uten å se mannens også.
FornuftigGod morgenhoho velkommen i klubben. Vi våkner også 5-6
nå sover min igjen så da benytter jeg meg av sjangsen til å spise frokost
![]()
Her er jeg!Hvor er alle morgenfuglene?
Ja hadde vært skikkelig kjedeligDet hadde vært dumt:/
Så gøy!!17 250 innlegg avslører ny premie![]()
Jeg skal på jobbKommer til å ta noen timer. Men jeg har ingen planer i dag jeg
Ha en super dagVi er våkne og klare for en ny dag ! Er du ikke i form Sara?
Det var vist godtSå herlig da![]()