Skravletråd Mars!

Hvor er alle morgenfuglene?

God morgen :) Her måtte jeg få opp frøkna og stelt lillebror da det var rett før den bleia begynte å dryppe :P men nå er frøkna på vei til skolen, lillebror har spist frokost og sitter nå og trykker på gåbilen sin for da lager den lyd Hehe

Hva er dagens planer hos deg da?

Men gjør for å vinne den stilige premien vi gjettet

Jeg gjør ikke fordi jeg burde la noen som bruker kremer vinne. Her står de og blir gamle. Men jeg liker tanken på å bli en som bruker slikt ;-)
Ja, det er sant. Er ikke storforbruker selv heller, så vi får se.

De to eldste er på skole og bhg og mannen har jo ikke jobb så han lar meg sove på dagen og sånn. Det er nok derfor jeg ikke er skikkelig, skikkelig syk. Men i form er jeg ikke. Forkjøla.

Jeg og baby ligger nå, mannen har vekket ungene. Jeg må nok på snart, hun sover ikke så mye lenger tror jeg.

Ungene kom sent i seng i går, vi passet min nevø og niese mens foreldrene var på foreldresamtale. De er alltid forsinket i bhg så jeg tenkte at 1830-19 fort ble litt mer. Kl 20 pleier mine å være i seng (de andre to er i seng 19, så værre for dem. Tipper de hadde tenkt å ha barnevakt hjemme som la ungene, men at det skar seg, for det hele ble avtalt knappe to timer før de kom) så kl 20 besluttet vi å gi dem kveldsmat hele bølingen.

Det ble litt sent da ja, så de er trøtte i dag.

"må ungene ha med noe ekstra i dag, siden det er snø på bakken?" sier mannen. Jepp, jeg tok hjem vinterdressene deres til påske.

Det er torsdag = uteskole, guttungen skal ha kakao. Mannen koker, men jeg bør gå på badet og se til at de kler på seg...

Så jada, det er jo litt å henge fingrene i når man har tre barn.
Du er jo heldig som har mannen hjemme da. Selv hadde jeg blitt sliten om min var hjemme arbeidsledig.. Da hadde jeg brått hatt to unger å passe på.

God morgen :-). Her har mini fått ny vane om å våkne mellom 5.30 og 6 om morgenen uansett når vi legger han. Trøtt kjenner jeg

Back
Topp