Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å kaldt på morningebHar hatt minus de 2 siste nettene... så fint og varmt på dagen og kaldt på natta...
Nope bruker paracetHuff da! Har du medisiner?
God bedring til degFortsatt ikke. Vært småsyk siden helga.
Tidlig oppe jaGod morgen. Her har mini fått ny vane om å våkne mellom 5.30 og 6 om morgenen uansett når vi legger han. Trøtt kjenner jeg
Men vi kan gi de bortLitt samme her også![]()
Godt jeg har fri u morgenUff da![]()
Fortsatt minus 5 herFysj da!
Her er det 0...
Yes det kan jegDu kan jo gi den bort?![]()
God morgenGod morgen. Her har mini fått ny vane om å våkne mellom 5.30 og 6 om morgenen uansett når vi legger han. Trøtt kjenner jeg
Takk for detMasse god bedring!
Da er det bare å jobbe påSant. Men nå er det å komme oss til 17250 i denne tråden som avslører ny.
Ha ha bra dealOg jeg vasker og henger opp klærne hennes![]()
God morgenGod morgen jenter L er påkledd og stelte men selv er jeg på vei til dusjen kaffe hadde frista![]()
Ja å mannen fikk pgsåSå kjedelig da![]()
Egentid er viktig for meg hvertfall. Håper mannen min skal bli mer mann etter fylte 30 i september.Jeg har en mann, ikke en stor unge. Så det er praktisk sett veldig greit.
Men jeg blir litt sliten av å ha ham her likevel, vi går oppå hverandre 24/7. Jeg har permisjon, men ikke egentid.
Absolutt! Og i grunn ok å stå opp klokka sju når det er sol uteHerlig når de sovner igjen![]()