Skravletråd Mars!

Baksmell.
Fatter det bare ikke, i følge nav betaler jeg nok skatt av dagpengebe så hvorfor fpr jeg restskatt da

Jeg våkna. Ikke av baby (som nok våkner for amming snart? Kan ikke huske å ha ammet siden jeg la meg rundt midtnatt egentlig. Normalt ammer jeg jo 2-4-6)

Jeg våkna av at jeg frøys. Forsøkte å krabbe over til mannen og få varme, men det hjalp ikke helt. Har tatt turen på badet og fått på meg ammetopp, tights og sokker i håp om å bli såpass varm under dynen at jeg får sove. Tempen er bare 37,6 så det er ikke voldsom feber som herjer meg heller. Jeg bare fryser.

Selvangivelsen er kommet, men tilsendt pdf som viser foreløbig beregning får jeg bare "filen kan ikke åpnes". Det fikk jeg på fjorårets skatteoppgjør også, mens eldre gikk bra, så jeg må bare vente og se om jeg får åpnet den på pc om noen timer.

Det er uansett verdiløst uten å se mannens også.

Hvor er alle morgenfuglene?

Ugh! Ikke hyggelig. Får du hvilt nok da? Med tre barn kan jeg tenke meg du har litt å finne på om dagene.
De to eldste er på skole og bhg og mannen har jo ikke jobb så han lar meg sove på dagen og sånn. Det er nok derfor jeg ikke er skikkelig, skikkelig syk. Men i form er jeg ikke. Forkjøla.

Jeg og baby ligger nå, mannen har vekket ungene. Jeg må nok på snart, hun sover ikke så mye lenger tror jeg.

Ungene kom sent i seng i går, vi passet min nevø og niese mens foreldrene var på foreldresamtale. De er alltid forsinket i bhg så jeg tenkte at 1830-19 fort ble litt mer. Kl 20 pleier mine å være i seng (de andre to er i seng 19, så værre for dem. Tipper de hadde tenkt å ha barnevakt hjemme som la ungene, men at det skar seg, for det hele ble avtalt knappe to timer før de kom) så kl 20 besluttet vi å gi dem kveldsmat hele bølingen.

Det ble litt sent da ja, så de er trøtte i dag.

"må ungene ha med noe ekstra i dag, siden det er snø på bakken?" sier mannen. Jepp, jeg tok hjem vinterdressene deres til påske.

Det er torsdag = uteskole, guttungen skal ha kakao. Mannen koker, men jeg bør gå på badet og se til at de kler på seg...

Så jada, det er jo litt å henge fingrene i når man har tre barn.

Back
Topp