Var det ogsåHørtes godt ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det ogsåHørtes godt ut![]()
Han har blitt ille til det der den siste tiden.Haha, liten rampegutt![]()
Går vel fort unna det ogsåEr jo nødt til det...
Tror arbeidsgiver ble glad for at jeg gjorde detIkke forlat oss!
Oh den vil jeg ha
Det så spennende ut
Noen må sørge for rikets sikkerhetIlle å mange som brått forsvinner nå![]()
Tror når det, er bra med liv her i kveldGår vel fort unna det også![]()
Nei jeg er på ordentlig rundtDu er på den du også, nå, din hermegåse![]()
Har du funnet lader??Virker som nesten alle blir borte nå..? Og jeg har bare 5% strøm igjen! Og baby på meg. Så uvisst om jeg orker å sette den i lader med en gang
Gjør nok detDet går fort unna![]()
Hoho, så morsomt!Håper det snur snart. For støvsuge må jeg johun var illsint. Kasta smokken osv. Å daah. Da er det seriøse greier
![]()
Yes lov å håpeFår satse på det da![]()
Hmm, det ble vanskeligere.Håper dere liker premien jeg nettopp la inn![]()
4 premier igjen, de har en verdi på tilsammen 7000 kr. Kan dere tippe hva det er?
Om noen tipper sånn ca rett på en av premiene innen kl 21.30 så legger jeg den ut.
Var det nå jaTror når det, er bra med liv her i kveld
Hm ingen hint?Håper dere liker premien jeg nettopp la inn
4 premier igjen, de har en verdi på tilsammen 7000 kr. Kan dere tippe hva det er?
Om noen tipper sånn ca rett på en av premiene innen kl 21.30 så legger jeg den ut.
Da ville jeg ha trappet ned litt på sukkerJa det var det davet brusdrikking og for mye sukker kan gjøre blodtrykket mitt dårligere ... De mener jeg har en mild versjon av forgiftning. Får høre hva de sier på neste kontroll
![]()
Kunne jeg også tenkt megHm ingen hint?
Nesten drukning er stasDet er moro å bade barn, selv om det nesten blir flomtilstander på badet![]()