Deilig å få litt hjelp hjemmeMann og sønn hjemme.
En unge (naboen) gått hjem og han tok ansvar for de fire som er ute nå. Jeg og baby koser oss på gulvet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig å få litt hjelp hjemmeMann og sønn hjemme.
En unge (naboen) gått hjem og han tok ansvar for de fire som er ute nå. Jeg og baby koser oss på gulvet
Tipper barneklær fra Laska, lego og en stelleveske fra det danske merket dere har hatt her tidligereHåper dere liker premien jeg nettopp la inn
4 premier igjen, de har en verdi på tilsammen 7000 kr. Kan dere tippe hva det er?
Om noen tipper sånn ca rett på en av premiene innen kl 21.30 så legger jeg den ut.
Kos deg i sofaNå er det sofatid
Det er hemmeligHva slags tall?
Skulle også gjerne ha stoppet på ordentlig rundt, men det er det for langt frem tilNei jeg er på ordentlig rundt
65000
Jeg også...Trøtt. Veldig trøtt.
Så deiligDa har vi vært ute på trilletur med mormor, spist lunsj, handlet og trillet enda en turVært ute i 4timer å kost oss i sola
![]()
Er så glad jeg var tidlig ferdig på jobb i dagJeg også...og fortsatt en time igjen på jobb..
Så deiligDa har vi vært ute på trilletur med mormor, spist lunsj, handlet og trillet enda en turVært ute i 4timer å kost oss i sola
![]()
Jøss, for et tempo da!Ble akkurat ferdig med lua jeg begynte på for noen timer sidennå skal jeg se om jeg klarer en kjole
![]()
To av premiene er fra nettbutikker dere tipset meg om i tråden "om du var Tamara for en dag"Hm ingen hint?
De vokser fort jaGoretexsko og fritidssko bestilt. Dwtte barnet har jo vokst ut av alt
Verdien er delt på 4 daHmm, det ble vanskeligere.
Tippe sånn helt uten hint?
Og syk verdi da!!!
Bøir umulig utenKunne jeg også tenkt meg![]()
Nok et dumt spørsmålTror dere sjokolade hjelper mor sår hals?
Nei, nei og nei!Tipper barneklær fra Laska, lego og en stelleveske fra det danske merket dere har hatt her tidligere
Du er dumDet er hemmelig![]()
Ja de gjør det. Takk og lov for tilbud!De vokser fort ja![]()
Det er sant. Fått noen hint nå da, men det er jo helt nytt så ikke veldig lett.Bøir umulig uten
Søvnløshet er roten til mye vondtTror jeg også! Mannen mente det var bra jeg endelig fikk hvile litt.
Måtte avlyse bekkensvømming I dag siden jeg var så sliten. Å Ikke sove tar på![]()