Spørs om jeg klarer å stoppe daSkulle også gjerne ha stoppet på ordentlig rundt, men det er det for langt frem til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spørs om jeg klarer å stoppe daSkulle også gjerne ha stoppet på ordentlig rundt, men det er det for langt frem til
Nei var ikke detDet er sant. Fått noen hint nå da, men det er jo helt nytt så ikke veldig lett.
Oh må inn og se i trådenTo av premiene er fra nettbutikker dere tipset meg om i tråden "om du var Tamara for en dag"
De to andre er noe som kanskje lukter godt......?
Hmmm...To av premiene er fra nettbutikker dere tipset meg om i tråden "om du var Tamara for en dag"
De to andre er noe som kanskje lukter godt......?
Det kan lønne seg. Eller begynn å tipp vilt. Klokka går..Oh må inn og se i tråden
Må nok tippe nærmere enn som så..Hmmm...
Noe som lukter godt, det må være dette velvære hintet du kom med her om dagen.
Noe gode baderomsartikkeler?
Gått over hva??Fanken, har gått over..
Bøker?Det kan lønne seg. Eller begynn å tipp vilt. Klokka går..
Tråden ligger herDet kan lønne seg. Eller begynn å tipp vilt. Klokka går..
Hvis han fortsetter å bite så ville jeg vurdert det altsåHan har blitt ille til det der den siste tiden.
Kanskje på tide å slutte å amme
Der jeg skulle ha stoppet å skravleGått over hva??![]()
Nei og nei..Bøker?
Tripp trapp stol
Jeg er glad jeg hadde timer fri for meg selv i formiddagEr så glad jeg var tidlig ferdig på jobb i dag![]()
Wheelybug?
Dum sjæl!Du er dum![]()
Hehe, ja hurra for detJa de gjør det. Takk og lov for tilbud!
Nei. Ikke tenner :/ vet ikke. Bare urolig. Reiser seg i senga og står der. Må henge over senga i halvannen time og stryke på henne for å få henne i søvn igjen. Utrolig slitsomtHva plager henne nå da?tenner?