Haha, samme gjør jegJa.
Med mindre tre av dem er ute og jeg ammet den siste.
Men med tre ute er det trolig stadig en på døra så jeg kan likegodt installere meg i gangen, kanskje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, samme gjør jegJa.
Med mindre tre av dem er ute og jeg ammet den siste.
Men med tre ute er det trolig stadig en på døra så jeg kan likegodt installere meg i gangen, kanskje
Ikke forlat oss!Kjør på, jeg logger av nå![]()
Tja, det kan bli hardt tror jeg..Klarer vi 16.500 før kl 19:00 tror dere?
Tall mellom 3 og 9 troe jeg der var. Eller 3 og 7. Sikkert avgjøre hvilken premie hun avslører.Bestemme tall? Hva har jeg ikke fått med meg nå da?
Og jeg blir trolig snart mindre tilgjengelig
Kjør på, jeg logger av nå![]()
Ååå, det er jo bare megavondt! Gruer meg til min begynner med detVar det inntil han bet meg ganske hardt i puppen
Bra du sysselsetter mannen. Min har hart med eldste på trening og er nå på besøk hos oldemorMannen gir grøt isteden for meg
Æsj da
Håper det snur snart!
Håper det snur snart. For støvsuge må jeg joÅHåper ikke min blir redd for den. Nå eøsker hun den hun og. Kan ikke huske ar eldste noen gang var redd støvsugeren
Åh, det.hørtes godt ut daI dag ble det marinert kylling med ris og stekt paprika![]()
Selvfølgelig er jeg det, kaller du meg en løgner, søte lille meg <vifter med lange øyevipper>Hehe! Men er du så uskyldig som du skal ha det til da?

Godt det daI dag ble det marinert kylling med ris og stekt paprika![]()
Hadde en pose med noe liggende. Ble utrolig saftig kyllingÅh, det.hørtes godt ut damarinerte du selv eller?
Det var detGodt det da![]()
Men man kan da prøve )Tja, det kan bli hardt tror jeg..
Ja, for all delMen man kan da prøve )
Tror muligens 16.200 er mer realistisk, kanskje bare 16.150 siden så mange forsvantJa, for all del![]()
Stekerr du den inni ovnen da eller?Hadde en pose med noe liggende. Ble utrolig saftig kylling![]()
Har du lyst har du lovMen man kan da prøve )
Enig med deg derTror muligens 16.200 er mer realistisk, kanskje bare 16.150 siden så mange forsvant