Er ikke sikker på hvor mye jeg kan bidra med, må snart mate og legge UDet kan være mulig....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke sikker på hvor mye jeg kan bidra med, må snart mate og legge UDet kan være mulig....
Ja.Alene med 4 betyr vel mindre forumtid![]()
Kos deg med babyDa fikk jeg baby på fanget
Jepp, det gjør duJeg tar aldri feil
Min har sovet dårlig idag. Sovna for en time siden!!Er ikke sikker på hvor mye jeg kan bidra med, må snart mate og legge U
Har bestemt et tallDere må bestemme ett tall
Tamara er hjemme kl 19 ca
Vi får støtte opp om korpsene så godt vi kanSamme hervokste opp med stort korps, korpsaspiranter og veterankorps...nå er det Norges stusseligste korps hver 17.mai
Mine må gjerne få være med der når de blir store nok![]()
Selvsagt gjør jeg detGjør du også det?
Blir vanskelig kanskje? Nå forsvant jo kengu for en stund, og du forsvinner også snart?Klarer vi 16.500 før kl 19:00 tror dere?
Okei, mulig det. Jeg har gått glipp av en del innlegg nå i påskaVar det ikke noe med at hun ikke kunne skravle like mye når hun var på jobb lenger?
Musemor gliser søtt og veldig uskyldig og vifter med halenHer skulle jeg liksom finne på et morsomt svar da, men jeg kom ikke på noe !![]()
Stresse med matStresse med mat eller stresse med å vente?
Jeg stresser uansett ikke. Jeg bare ammer, og da blir man visstnok så rolig. Og ifølge hs sover man effektivt også så jeg skal klare meg med de få timene hun gir meg...
Ettermiddagen går så fort. Nå er det barne tv, kveldsmat og legging som står for tur.Vi er ferdig med å spise vi![]()
Og jeg blir trolig snart mindre tilgjengeligBlir vanskelig kanskje? Nå forsvant jo kengu for en stund, og du forsvinner også snart?
Kjør på, jeg logger av nåKlarer vi 16.500 før kl 19:00 tror dere?
Var det inntil han bet meg ganske hardt i puppenKos deg med baby![]()
Hehe! Men er du så uskyldig som du skal ha det til da?Musemor gliser søtt og veldig uskyldig og vifter med halen
I dag ble det marinert kylling med ris og stekt paprikaHva spiste dere idag?![]()
Mannen gir grøt isteden for megBlir vanskelig kanskje? Nå forsvant jo kengu for en stund, og du forsvinner også snart?