Skravletråd Mars!

Trenger litt fler her for å klare det.
Tror ikke du vil like det dersom jeg skriver 189 innlegg på rad :P
Vi får skrive annet hvert

Jeg sitter på sidelinja av jentungens trening

Men ikke helt den skravlero når jeg kommer hjem som jeg forventet. Ikke to jenter å passe, men tre jenter og en gutt, to gutter når eldste kommer fra sin trening.

(nevø og niese som skal være der en liten time mens foreldrene er på foreldremøte. Om det ikke er så forsinket som det ofte er da....)

Da var det middag her:)

Er 8 her vi bor
Det var jo enda tidligere.
Derfor dere ikke har morgen-sfo da kanskje (var dere som ikke hadde det, var det ikke?) men det er jo uansett litt sent om man selv skal være på jobb 8 da.

Onsdag er traveldag hos oss.
Barneidrett 1645-1730 og fotball 1730-1830 for hhv mellomste og eldste. Mannen er hjelpetrener på fotball så lillesøster og jeg følger mellomste, det er i det minste innendørs.
Hektisk ettermiddag ja:)
Her er det (heldigvis) bare en av gutta som har begynt med aktiviteter:P
Ser for meg kaos når alle tre skal på forskjellige ting:P

Hektisk ettermiddag ja:)
Her er det (heldigvis) bare en av gutta som har begynt med aktiviteter:P
Ser for meg kaos når alle tre skal på forskjellige ting:P
Innen minstemor begynner er i alle fall eldste gammel nok til å gå på fotball selv. Bortsett fra at mannen er trener da....

Mellomste går på ting som muligens ikke er i gangavstand når den tid kommer.

Men meget mulig de bytter litt aktiviteter til, det er da 4-5 år til.

Håper egentlig å få en eller to av dem inn i korpset i tillegg til idrett... Galskap... Men skolekorpset trenger nye folk, det er for lite til å spille i toget :-(
I min barndom var så var det den skolekretsen vi bor i nå som var ekstra korps i vårt tog. Og nå er det nesten nedlagt :-( jobbes med rekruttering, og jeg skal motivere mine

Back
Topp