Skravletråd Mars!

Jeg måtte vekke eldste idag kl 0815, umulig å få liv i:P
Skolen begynner kl 09... Tror han sliter litt med klokka han også:P
Men det går seg nok til..
Her begynner det 8.30

Ja det er ganske hardt:P
En litt vrang unge og tidsskjema ryker;)
Åh, DET er stressende det! Verste som finnes er når man er svett FØR man kommer på jobb og kanskje har måttet skilt lag med barna før man egentlig er ferdig med konflikten. Klump i magen..

Ja, det får du virkelig overlate til dem. Går du behandling for bekkenet eller?
Ja, har personlig oppfølging fra fysio, pluss basseng med fysio en gang i uken så jeg blir godt tatt vare på :)

God morgen :) sola skinner, lillebror dupper av og humøret er på topp :D hva bringer dagen hos dere i dag da?

God morgen :) sola skinner, lillebror dupper av og humøret er på topp :D hva bringer dagen hos dere i dag da?
Forhåpentligvis en dupp, så minst mulig og besøk hos ei venninne på middag også hjem å legge tuppa og male litt, enn der?

I morgen har jeg en 4 åring i hus :o
Alle de hun møter på sin vei i dag får ettertrykkelig beskjed om at hun har bursdag i morgen :p

I morgen har jeg en 4 åring i hus :o
Alle de hun møter på sin vei i dag får ettertrykkelig beskjed om at hun har bursdag i morgen :p
Det er jo viktig informasjon det :-)

Forhåpentligvis en dupp, så minst mulig og besøk hos ei venninne på middag også hjem å legge tuppa og male litt, enn der?

Koselig å spise middag sammen da :) hva skal du male i dag?
Onsdag er vaskedagen min så nå venter jeg på at vaskemaskinen skal bli ferdig før jeg løper i dusjen, vasker litt mer før jeg tar med småen ut og triller så er det middag og lekser med eldste. En stille og rolig dag :)

Onsdag er traveldag hos oss.
Barneidrett 1645-1730 og fotball 1730-1830 for hhv mellomste og eldste. Mannen er hjelpetrener på fotball så lillesøster og jeg følger mellomste, det er i det minste innendørs.

Back
Topp