BlæOg der har eldsten omgangssyke igjen
God bedring, håper ikke mange smittes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
BlæOg der har eldsten omgangssyke igjen
Her begynner det 8.30Jeg måtte vekke eldste idag kl 0815, umulig å få liv i
Skolen begynner kl 09... Tror han sliter litt med klokka han også
Men det går seg nok til..
God bedring til eldsteOg der har eldsten omgangssyke igjen
Åh, DET er stressende det! Verste som finnes er når man er svett FØR man kommer på jobb og kanskje har måttet skilt lag med barna før man egentlig er ferdig med konflikten. Klump i magen..Ja det er ganske hardt
En litt vrang unge og tidsskjema ryker![]()
Takk skarru haGrattis med det![]()
High five*Det gjorde jeg ogSå![]()
Nei å nei :O HuffOg der har eldsten omgangssyke igjen
Og der har eldsten omgangssyke igjen
Ja, har personlig oppfølging fra fysio, pluss basseng med fysio en gang i uken så jeg blir godt tatt vare påJa, det får du virkelig overlate til dem. Går du behandling for bekkenet eller?
Hehe, ja det værste av alt er at de hadde nok hørt på megDu får be de være litt stille![]()
Forhåpentligvis en dupp, så minst mulig og besøk hos ei venninne på middag også hjem å legge tuppa og male litt, enn der?God morgensola skinner, lillebror dupper av og humøret er på topp
hva bringer dagen hos dere i dag da?
Åååå så søt daI morgen har jeg en 4 åring i hus
Alle de hun møter på sin vei i dag får ettertrykkelig beskjed om at hun har bursdag i morgen![]()
350 til. Den tar vi!!Når dere har skrevet 16 000 innlegg i denne tråden kommer neste premie i topp 100 april![]()
Det er jo viktig informasjon detI morgen har jeg en 4 åring i hus
Alle de hun møter på sin vei i dag får ettertrykkelig beskjed om at hun har bursdag i morgen![]()
Forhåpentligvis en dupp, så minst mulig og besøk hos ei venninne på middag også hjem å legge tuppa og male litt, enn der?
Greit vær her ogJada. Fint vær og greierder da?
![]()