Ja det kan jeg tenkeHjemme!
4.5 t på lekeland var nok![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det kan jeg tenkeHjemme!
4.5 t på lekeland var nok![]()
Blir vel det. I alle fall i starten, det pleier det alltid være.Ble heldigvis det
Satser på litt i april også![]()
Det passer bra. Alltid greit med en god startBlir vel det. I alle fall i starten, det pleier det alltid være.
God morgenGod morgen.... gjeeesp
Er det morgen fremdeles ???God morgen![]()
God morgenGod morgen
Jobben kaller , får hive i meg litt paracet i dag også tror jeg
God morgenGod morgen jenter første gang på en uke at solen skinner her. Flott vær å vente. Lure på hva jeg har i vente de neste dagene
Du får be de være litt stilleJa, skal prøve på det etter å ha levert tuppa i bhg, får håpe snekkerne ikke bråker for mye![]()
Huff da:/Og der har eldsten omgangssyke igjen
Lykke til med duppSå var det en ny dag, skjønner ikke hvordan jeg skal klare meg på så lite søvn som jeg får for tiden.. må prøve å få tatt meg en dupp når snekkerne har lunch tror jeg...
Jepp jeg vet!Du er gaaaaal
En tur til fysioterapeuten og litt husarbeidGod morgen
Hva er planene for dagen?
Jeg måtte vekke eldste idag kl 0815, umulig å få liv iTror de klarte det fint.
Utfordringen er ikke bare å få mor ti min tidligere ut av senga, men for tiden også å vekke barna. Dør påske sto de opp 6.30-7, vasket seg, kledde på seg og fikk sitte med nettbrett (tidligst fra sju) til jeg og/eller mannen sto opp og laget frokost og matpakke og skysset dem avsted.
Nå etter ferie og klokkesnu må de vekkes. Og ti min før betyr fem min ekstra på badegulvet og klage, minst.
Vi kommer nok i rutine etterhvert.
Selv sliter jeg alltid en ukes tid når vi stiller klokka, uansett hvilken vei
Ja det er ganske hardtDa blir det en litt mer brå start på dagen ja. Vi er kjempeheldige, ja
Grattis med detYeei, kom meg jo fint over 800 med den skravlinga i går kveld![]()