Skravletråd Mars!

Så var det en ny dag, skjønner ikke hvordan jeg skal klare meg på så lite søvn som jeg får for tiden.. må prøve å få tatt meg en dupp når snekkerne har lunch tror jeg...

Det er jo ikke så ille:)
Tror de klarte det fint.

Utfordringen er ikke bare å få mor ti min tidligere ut av senga, men for tiden også å vekke barna. Dør påske sto de opp 6.30-7, vasket seg, kledde på seg og fikk sitte med nettbrett (tidligst fra sju) til jeg og/eller mannen sto opp og laget frokost og matpakke og skysset dem avsted.

Nå etter ferie og klokkesnu må de vekkes. Og ti min før betyr fem min ekstra på badegulvet og klage, minst.

Vi kommer nok i rutine etterhvert.
Selv sliter jeg alltid en ukes tid når vi stiller klokka, uansett hvilken vei

God morgen
Jobben kaller , får hive i meg litt paracet i dag også tror jeg
Ingen jobb. Men vurderer det samme. Skal se hvor mye som blir bedre av frokost først.

Jeg er kombinert syk og trøtt/søvnmangel så det er ikke alt paracet hjelper mot og jeg vet ikke helt hva som er hva

God morgen

God bedring til halsen
Takk.

Nusket mitt som har sovet dårlig i natt og derfor holdt sin mor våken, sovna på puppen her.

Vi skal på helsestasjonen i dag også, til fysioterapeut, ellers hadde jeg tatt henne med meg ned i senga og sovet mer. Men med time 1050, dvs avreise 10, kan jeg ikke sove. Jeg trenger tiden til å spise, stelle meg og evt pumpe.

Takk for kloke ord, jeg vet det jo så godt,egentlig. Men snart ferdig med dette huset. Nå er blir det neste store å bære på plass alt :p men det får gutta ta seg av tror jeg :)
Ja, det får du virkelig overlate til dem. Går du behandling for bekkenet eller?

God bedring til snuppa di:)
Håper natten gikk greit!
I forhold til feber og mage gikk den greit

Vi hadde en liten runde rundt 2.30 da hun var tett i nesen og jeg fikk ikke de grønne busene ut med den "nesesugeren" jeg har til små folk som ikke kan blåse. Ikke hadde vi saltvannsspray, men jeg kom på etterpå at vi har sånne små ampuller med saltvannsnesedråper da. Jeg fylte nå i alle fall sugeren med melk jeg, ikke full da men litt, og spruta det opp i nesen hennes. Host og hark og nys og blås og vips så var busene ute og nesen fri :-)

Og Ingrid sur på mamma for sånn ufin oppførsel...

Men det gikk seg da til.

Atter en natt med lite søvn og mye amming, så hun sover likegodt nå, hun som vanligvis er våken til vi går tur.

Back
Topp