Fryktelig dumt spørsmålDa har jeg 900 innlegg denne måneden, og 42.500 innlegg totalt.
Så da er det store spørsmålet, skal jeg bli stiller resten av måneden, eller har 100 til..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fryktelig dumt spørsmålDa har jeg 900 innlegg denne måneden, og 42.500 innlegg totalt.
Så da er det store spørsmålet, skal jeg bli stiller resten av måneden, eller har 100 til..
Vurderer det samme selvLurer på om jeg snart skal legge meg
Høres jo helt herlig utDet er veldig deilig. Er heldignsånn sett. Når jeg må tidøig på jobb, starter ikke manne på jobb før kl 10. Og ombendt da, så er aldri så veldig stress på morgenen! Og nå er jeg jo i permisjon da.
Hva??? Har du ikke lagt deg ????Vurderer det samme selv![]()
Vel jeg har skrevet mer så du kan lett se svaretFryktelig dumt spørsmål![]()
Har ikke du?Hva??? Har du ikke lagt deg ????
Kunne glemme malingen,det var mer enn nok å tømme kjøkkenet .. fikk du snap av min flotte stue ?Uff. Ikke slit deg ut vennen ♡
Oppe og venter på at snuppa skal soveAlle lagt seg??![]()
House er tidigOppe og venter på at snuppa skal soveskal gjøre meg klar for natta og sette på House tenkte jeg
![]()
Sett snart alle sesongene på nyHouse er tidig![]()
Vil hu ikke sove?
Kjenner til den! Mine kan holde seg våken uansett hvor trøtt å sliten de erSett snart alle sesongene på ny![]()
Nei x) virker som det utviklingen på gang og da klarer hun ikke sove selv om hun er helt utslitt![]()
Ja,sitter litt akkrat nå. jeg vil hvile, men så vil jeg hjelpe til mest mulig, Åh. Vanskelig altså... :/ snart ferdigDu må hvile vennen
Nei,i grunn ikke,eller jo om en mnd tid? . Jeg er lei av å flytt ting i mellom romUff ikke bra! Nærmer det seg ferdig nå eller??
Ikke sant :O det er språket nå så hjernen jobber nok på høyt gir. Spist eple nå så straks klar for HouseKjenner til den! Mine kan holde seg våken uansett hvor trøtt å sliten de er![]()
Forstår jeg godt!!!Nei,i grunn ikke,eller jo om en mnd tid? . Jeg er lei av å flytt ting i mellom rom![]()
Må kose deg masse med houseIkke sant :O det er språket nå så hjernen jobber nok på høyt gir. Spist eple nå så straks klar for House![]()