Noe så voldsomt ogUrolig frøken?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noe så voldsomt ogUrolig frøken?![]()
Så det på snapÅja, de rommene som er ferdig er stappfull av ting fra resten av huset. Haha![]()
Hehe, litt ufin oppførsel må tilI forhold til feber og mage gikk den greit
Vi hadde en liten runde rundt 2.30 da hun var tett i nesen og jeg fikk ikke de grønne busene ut med den "nesesugeren" jeg har til små folk som ikke kan blåse. Ikke hadde vi saltvannsspray, men jeg kom på etterpå at vi har sånne små ampuller med saltvannsnesedråper da. Jeg fylte nå i alle fall sugeren med melk jeg, ikke full da men litt, og spruta det opp i nesen hennes. Host og hark og nys og blås og vips så var busene ute og nesen fri![]()
Og Ingrid sur på mamma for sånn ufin oppførsel...
Men det gikk seg da til.
Atter en natt med lite søvn og mye amming, så hun sover likegodt nå, hun som vanligvis er våken til vi går tur.
Kjipt når man ikke får sove skikkelig!Greit vær her ogmen sabla trøtt etter nok ei elendig natt
Nei og neiOg der har eldsten omgangssyke igjen
Kl 0909 vil jeg påstå er morgen jaEr det morgen fremdeles ???
God formiddagGod dagSnuppa har feber
og nå starter endelig vårrengjøringen i veien her
Skal bli godt å få vekk litt grus
![]()
ÅåjaAii aii du må være trøtt som ett laken
Hvor lenge pleier hun å holde ut fra hun står opp til hun blir trøtt? Håper hun blir trøtt snart daså du får deg en time på øyet
![]()
Her var det mer jenta som holdt meg våkenKjipt når man ikke får sove skikkelig!
Da er man vel på 16000 før jeg er ferdig på jobb15669 innlegg... snart 16 000
Da hadde jeg allerede vært på jobb i over 2 timerKl 0909 vil jeg påstå er morgen ja![]()
God morgenGod morgen.... gjeeesp
Da er det bare å skravle enda mer15669 innlegg... snart 16 000
Hehe herligI morgen har jeg en 4 åring i hus
Alle de hun møter på sin vei i dag får ettertrykkelig beskjed om at hun har bursdag i morgen![]()
Jeg skal jobbe littEn tur til fysioterapeuten og litt husarbeidder da?
![]()
Den var vrienDen lyden på p4! Blir gal, aner ikke hva det er![]()
Det var tidligHer begynner det 8.30
Vi får prøve på detDa er man vel på 16000 før jeg er ferdig på jobb