Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her elsker mini støvsugeren, kjefter om vi stopper denAaah! Ja da er pepsi max en sikker vinner
Jeg har forsøkt å støvsuge, men Frøkna her avskyr støvsugeren. Kjefter på både meg og den![]()
Samme her verker i fingrene. Og L er super intrisert i alt jeg putter i munnen. Han er dog snart 3 mnd. Men han spiser meg ut av min egen kropp for tiden. Klarer ikke å gi nok mat lol. Fikk beskjed at jeg kunne begynne å venne han til grøt og smoothy som er til 4 mnd baby ikke mer enn halv ts pr dag den første ukaHvor gammel er han? Mi er 3,5 mnd. Jeg verker etter å begynne med smaksprøver
HeheAaah den der sliter jeg også med. Vi har kjøpt soda streamer dahar ikke prøvd den ennå
![]()
Kutte tomat, passe fingrene til mellomste mens hun kutter agurk og paprika, kutte salat, overtale mellomste til å la meg raspe osten så vi blir ferdig i år....
Hoho vanligvis støvsuger jeg når hun soverHeheDa må den bli tatt i bruk!
![]()
Prøver å ikke sovne med panna i tastaturet.. Største skal straks på trening, nummer to doller seg til han skal på elevkveldDa står jeg og lager middag, under 200 til 16.000
Hva gjør dere?
Trenger litt fler her for å klare det.190 til 16 000
Hva strikker du nå?Nytt strikkeprosjekt på gang![]()
Jaa.. og så jobb idag ogTakk, ble en helt grei vakt. Kjedelig med disse urolige nettene:-/
LeeengeLitt usikker, alt mellom 1 og 3 uker tenker jeg. Men tenker det blir heller nærmere 3 uker til alt i den enden er ferdig![]()
Næmmen...
... fortsatt...
...mange...
...innlegg...
...igjen!!!
Du altså*sender spam advarsel til meg selv![]()
På jobb til 21Det går sakte fremover. Hvor er ronja i dag?![]()
Hun pleier da titte innom fra jobb ogsåPå jobb til 21