Skravletråd Mars!

Har fått reiseseng av svigers i dag. Litja er heldig altså! Sikkert fordi vi skal bo der i noen dager nå som kjøkkenet pusses opp

Barna bestemte taco. Jeg ga etter siden jeg bestemte menyen i hele påsken. Også må vi ut av huset igjen kl 16.30 seinest så da er det greit med noe lett.
Må ut av huset 1630 her også, men nettopp derfor... Jeg anser ikle Taco som "noe lett", det et så mye som skal kuttes opp. Så mye dill.

Vi har det ganske fast på fredager da. Ikke nå på et par uker pga påske, så definitivt på fredag tenker jeg.

102/86 så undertrykket er litt høyt

Drit vondt i ribbena og kynnere. Hun på føden ba meg sjekke blodtrykket idag selv om det var lavt igår. Hørt om flere som har fått forgiftning uten høyt blodtrykk :O
Uff men ja kom deg til legen å sjekk det ut

God morgen, flere som kunne trengt mere søvn ja :) rekker opp hånda på den :p
Ha en god vakt. Du får slenge i deg en eller to kopper kaffe om du har mulighet. Kanskje det hjelper :D

Uff! Søte deg! Får så vondt av dere. Ble det mye skriking?
Håper det gir seg snart.
Ble pepsi max :-). Klarer ikke smaken på kaffe i svangerskapet men elsker lukten:-P

Da satt man å amme igjen. Har nå kjøpt smoothy til L. Han skal ikke få mye men en dråpe. Neste mnd starter tilvenning av grøt blir spennede . Har pakka frem mat smekker :)
Hvor gammel er han? Mi er 3,5 mnd. Jeg verker etter å begynne med smaksprøver

ImageUploadedByBV Forum1459344488.018365.jpg
Ikke beste været å gå trilletur i men får hverfall ikke blodtrykksfall nå da :)

Back
Topp