Ja, skal prøve på det etter å ha levert tuppa i bhg, får håpe snekkerne ikke bråker for myeSå kjipt damen du får ihvertfall legge deg nedpå og hvile litt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, skal prøve på det etter å ha levert tuppa i bhg, får håpe snekkerne ikke bråker for myeSå kjipt damen du får ihvertfall legge deg nedpå og hvile litt
![]()
Er du syk snuppa?God morgen
Jobben kaller , får hive i meg litt paracet i dag også tror jeg
Du er gaaaaalVar litt gæærn igåroppe til kl 23!
Tror de klarte det fint.Det er jo ikke så ille![]()
Ingen jobb. Men vurderer det samme. Skal se hvor mye som blir bedre av frokost først.God morgen
Jobben kaller , får hive i meg litt paracet i dag også tror jeg
God morgenGod morgen (tidlig oppe som vanlig)
Nå sitter lille J i gangen å furter "pa pa pa"
Noen som ikke vil at pappa skulle på jobben idag![]()
God morgenGod morgen. Dagvakt idag men kjenner jeg kunne trengt litt mer søvn. Mini sov urolig i natt siden han ikke sov så mye på dagen igår og våknet selvsagt ide jeg skulle gå i dusjen
Urolig frøken?Atter en elendig natt![]()
Takk.God morgen
God bedring til halsen
God morgenGod morgen
Trøtt morgen.
Sår hals, kald og har sovet dårlig.
Blæ
Ja, det får du virkelig overlate til dem. Går du behandling for bekkenet eller?Takk for kloke ord, jeg vet det jo så godt,egentlig. Men snart ferdig med dette huset. Nå er blir det neste store å bære på plass altmen det får gutta ta seg av tror jeg
![]()
Da blir det en litt mer brå start på dagen ja. Vi er kjempeheldige, jaHøres jo helt herlig ut
Her er mannen ute av døra kl 07 og jeg kl 0720![]()
I forhold til feber og mage gikk den greitGod bedring til snuppa di
Håper natten gikk greit!
Det gjorde jeg ogSåYeei, kom meg jo fint over 800 med den skravlinga i går kveld![]()
Fysio og husarbeidGod morgen
Planer for dagen?
God morgen. Ja av og til så kan hun sjarmereGod morgen
Så søt hun er!![]()
Yeei, kom meg jo fint over 800 med den skravlinga i går kveld![]()
Det ble fart i gårDet gjorde jeg ogSå![]()