Åhh247 innlegg igjen. Dere klarer vel det mens jeg lager middag? Taco i dagUlvesulten!
Taco
Blir nok ikke det her, vi får se hva mannen finner på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhh247 innlegg igjen. Dere klarer vel det mens jeg lager middag? Taco i dagUlvesulten!
Barna bestemte taco. Jeg ga etter siden jeg bestemte menyen i hele påsken. Også må vi ut av huset igjen kl 16.30 seinest så da er det greit med noe lett.Åhh
Taco
Blir nok ikke det her, vi får se hva mannen finner på
Må ut av huset 1630 her også, men nettopp derfor... Jeg anser ikle Taco som "noe lett", det et så mye som skal kuttes opp. Så mye dill.Barna bestemte taco. Jeg ga etter siden jeg bestemte menyen i hele påsken. Også må vi ut av huset igjen kl 16.30 seinest så da er det greit med noe lett.
Hadde vært gøy, men har dessverre ikke mulighet til dethttp://forum.babyverden.no/threads/vil-du-bli-moderator-på-babyverden.1815390/
Noen som vil, eller vet om noen som vil, jobbe for babyverdens forum? Bare å sende en kort søknad med noen ord![]()
Litt høyt det ja102/86 så undertrykket er litt høyt
Jeg er jo mye i ro, men sånne ting kan vel bli høyt selv om detLitt høyt det ja
Uff men ja kom deg til legen å sjekk det utDrit vondt i ribbena og kynnere. Hun på føden ba meg sjekke blodtrykket idag selv om det var lavt igår. Hørt om flere som har fått forgiftning uten høyt blodtrykk :O
Takk, ble en helt grei vaktMorn morn. Go vakturolig natt hos oss også :/
102/86 så var nok noe tegn. Fikk det sist undertrykket steg ogsåUff men ja kom deg til legen å sjekk det ut
Ble pepsi maxGod morgen, flere som kunne trengt mere søvn jarekker opp hånda på den
Ha en god vakt. Du får slenge i deg en eller to kopper kaffe om du har mulighet. Kanskje det hjelper
Uff! Søte deg! Får så vondt av dere. Ble det mye skriking?
Håper det gir seg snart.
Hvor gammel er han? Mi er 3,5 mnd. Jeg verker etter å begynne med smaksprøverDa satt man å amme igjen. Har nå kjøpt smoothy til L. Han skal ikke få mye men en dråpe. Neste mnd starter tilvenning av grøt blir spennede . Har pakka frem mat smekker![]()
Ble ikke så altfor galen i finværetGod morgen
Håper du får en fin vakt
Takk, en ganske så grei vakt idagGod morgen
Ha en fin og rolig dag på jobb!
Aaah! Ja da er pepsi max en sikker vinnerBle pepsi max. Klarer ikke smaken på kaffe i svangerskapet men elsker lukten
![]()