Skravletråd Mars!

Vet veldig godt hvordan det er! Slet med bekkenet sist svangerskap jeg og. Man er jo ikke vant til at man ikke kan gjøre alle de vanlige tingene osv... så man vil jo så gjerne bare fungere sånn som man ellers gjør. Men husk at det er lov å senke kravene riø seg selv i den situasjpnen du er i. Ting ordner seg uansett, bør ikke ødegge deg for det :) Godt du har en mann også som hjelper da :)
Takk for kloke ord, jeg vet det jo så godt,egentlig. Men snart ferdig med dette huset. Nå er blir det neste store å bære på plass alt :p men det får gutta ta seg av tror jeg :)

Uff da søte du:( hvile litt da..
Prøver på det innimellom slagene :) problemet er bare at jeg sover ikke så godt heller. . I påsken har jeg vært heldig med mannen som sto opp og jeg fikk sove utpå men nå reiser jo han på.jobb tidlig. ..

Huff mannen hørte rykter om permittering til juni :/ håper det ikke kommer noen dyre innkjøp da... Da må vi ty til avbetaling osv ....

Det positive er at jeg har han hjemme en stund og vi kan ha full fokus på å bytte lån, verditakst av leiligheten og hjelp hjemme, men ville heller hatt han i jobb og det ville han og

Kjenner problemstillingen, har hatt mannen hjemme siden 1.12

God morgen (tidlig oppe som vanlig)
Nå sitter lille J i gangen å furter "pa pa pa"
Noen som ikke vil at pappa skulle på jobben idag :p

God morgen :-). Dagvakt idag men kjenner jeg kunne trengt litt mer søvn. Mini sov urolig i natt siden han ikke sov så mye på dagen igår og våknet selvsagt ide jeg skulle gå i dusjen

God morgen :-). Dagvakt idag men kjenner jeg kunne trengt litt mer søvn. Mini sov urolig i natt siden han ikke sov så mye på dagen igår og våknet selvsagt ide jeg skulle gå i dusjen
Morn morn. Go vakt :) urolig natt hos oss også :/

God morgen, flere som kunne trengt mere søvn ja :) rekker opp hånda på den :p
Ha en god vakt. Du får slenge i deg en eller to kopper kaffe om du har mulighet. Kanskje det hjelper :D
Atter en elendig natt :(
Uff! Søte deg! Får så vondt av dere. Ble det mye skriking?
Håper det gir seg snart.

God morgen, flere som kunne trengt mere søvn ja :) rekker opp hånda på den :p
Ha en god vakt. Du får slenge i deg en eller to kopper kaffe om du har mulighet. Kanskje det hjelper :D

Uff! Søte deg! Får så vondt av dere. Ble det mye skriking?
Håper det gir seg snart.
Noe skrik var det ja :( men også mye at hun står i senga og roper på oss. Og jeg må henge over og stryke henne i søvn. Brukte halvannen time inatt også. Og ifølge fitbiten har jeg fått meg 2 og en halv time søvn inatt ca :/

Haha jeg måtte hente henne. Lokket hun med tromme sin. Godt huseier ikke hører noe :p vi har så mange leker med lyd :p
Men så sovna hun på fanget mitt under leken :) #win
Tenk så pappadalt hun blir :p
Ja, der er jeg glad våre huseiere bor i en anna by og vi har enebolig. Ingen som hører skrikinga på sene kvelder eller alle lekene som bråker mye :p

Noe skrik var det ja :( men også mye at hun står i senga og roper på oss. Og jeg må henge over og stryke henne i søvn. Brukte halvannen time inatt også. Og ifølge fitbiten har jeg fått meg 2 og en halv time søvn inatt ca :/
Uff da :( stakkars lille.
Oyyy! 2 og en halvtime er lite søvn.
Sov dårlig selv pga sår hals og at det var så varmt i rommet :p

Tenk så pappadalt hun blir :p
Ja, der er jeg glad våre huseiere bor i en anna by og vi har enebolig. Ingen som hører skrikinga på sene kvelder eller alle lekene som bråker mye :p
Haha hun har sånne perioder der det er pappa pappa hele tiden :p eks i går så var vi med han på trening. Klamra seg fast til beinet hans. Da måtte jeg ta hun vekk. Hoho gjett om det ble hyl :o

God morgen
Trøtt morgen.

Sår hals, kald og har sovet dårlig.
Blæ

Back
Topp