Sikker på det ?Skulle hatt en av deg i livet altså![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikker på det ?Skulle hatt en av deg i livet altså![]()
Han er på trening og ikke hjemme før i 10-11 tiden men fant litt is i fryserenDa sender du mannen ut for å kjøpe![]()
Vet veldig godt hvordan det er! Slet med bekkenet sist svangerskap jeg og. Man er jo ikke vant til at man ikke kan gjøre alle de vanlige tingene osv... så man vil jo så gjerne bare fungere sånn som man ellers gjør. Men husk at det er lov å senke kravene riø seg selv i den situasjpnen du er i. Ting ordner seg uansett, bør ikke ødegge deg for detMannen gjør så godt han kan. Og jeg gjør så godt jeg kan,men egentlig har jeg nok med vanlige huslige sysler, men jeg vil jo så gjerne hjelpe til med resten også, så jeg kan vel bare skylde på meg selv.
Ja, det får de helt sikkertAkkurat det jeg også tenker. Blir 18.5 måneder mellom dem så håper de får mange gleder av hverandre
![]()
Gulpa fosser her titt og ofteIkke så mye gulping her. De få gangene det kommer er det mye da.
God kveldGod kveld40 timer våken snart med jobb i mellom ! Det kjennes
Det trengte vi nåWihooo, så deilig!!![]()
Alle ser dumt på meg når jeg sier jeg ikke er så glad i sjokolade :-/. Kan ikke forstå detJeg er en sucker for mørk sjokolade![]()
Jeg får bake brownies da![]()
Klart jeg erSikker på det ?![]()
Kommer tilbake nå virker det som dessverreHvordan er det med feberen din da?
Næsj er jeg da aldriDu er så vanskelig nå![]()
Ja satser på detJa, det får de helt sikkert![]()
Alle er forskjelligAlle ser dumt på meg når jeg sier jeg ikke er så glad i sjokolade :-/. Kan ikke forstå det
Får vente i spenning..Ja det var de da
Fikk lyst på noe godt jeg nåGodtere enn godt!!!![]()
Neeei, aaaaldriNæsj er jeg da aldri
Det jeg er svak for, går heller på det salte enn det søteAlle er forskjelligjeg liker ikke potetgull eller brus
![]()
Ut i fra nicket ditt så regner jeg med detJeg kan spise den! Den er sikkert ikke din precious..