Skravletråd Mars!

Koselig å spise middag sammen da :) hva skal du male i dag?
Onsdag er vaskedagen min så nå venter jeg på at vaskemaskinen skal bli ferdig før jeg løper i dusjen, vasker litt mer før jeg tar med småen ut og triller så er det middag og lekser med eldste. En stille og rolig dag :)
Ja, min mann jobber med huset og mannen hennes er vekk på jobb i dag så er jentene våre jevngamle og bestevenner ;)
I dag skal jeg male det hvor det nye kjøkkenet skal, og om jeg har overskudd til det skal stuen også males. :)

Godt med en sånn dag :) har du fått vasket litt klær? :)

Stikker ut for å leke noen timer vi :) først må jeg ha frokost. Ingenting frister her hjemme, men kommer varer mellom 16-20 idag så da har vi påfyll :D

Da må man opp å hente helsekortet :/ blæææ ... Prøver å ringe legen min for å sjekke blodtrykket men de svarer ikke -.-

Ja klager ikke :D men hun skulle vært i bhg da :p

Det er kjedelig :p det skal vi :) akkurat nå ser vi på dora. Blåser en del idag, men det gjør ingenting. Tar bare regnbukse siden det er vått så kan hun leke så mye hun vil! Dressen er i bhg nemlig :p

Dere skal idag? :)
Hoho god blåsbort dag som Ole Brum sier :D
Greit å ha en hjemmedag også.

Idag så tror jeg ikke vi skal så mye. Muligens en tur til strømmen storsenter :) ellers så sitter vi å venter på at mannen skal komme hjem. Han slutter 14 hver dag.

Vi kommer ikke til 16000 på en halvtime, nei.

Tamara må bare smøre seg med tålmodighet

Trolig er vi der ikke før etter Musemor er tilbake fra jobb heller

Vi kommer ikke til 16000 på en halvtime, nei.

Tamara må bare smøre seg med tålmodighet

Trolig er vi der ikke før etter Musemor er tilbake fra jobb heller
Nei, det blir nok ikke før i ettermiddag/kveld. Ikke mye aktivitet her nå..

Back
Topp