Skravletråd Mars!

Ja men nå hadde jeg ikke vært på jobb på en stund så er det litt digg å ikke måtte jobbe når man først tar seg en tur:p

Men joda når jeg er i full jobb holder jeg meg vekk fra båtene:)
Litt artig å være gjest også kanskje?!:P

Prøvde bunaden og den passer ikke 10 cm hjelpes så prøvde jeg fin kjolen. Men siden brystene har vokst så jeg ut som en bimbo på gatehjørne. I morgen skal jeg rasere skapet til en vennine. For å finne en kjole til dåpen... om en uke haha :)
Haha:P lykke til på kjolejakt!

God morgen :)

I dag skal jeg rydde og vaske da jeg ikke kom så langt i går :p så er planen å gå en tur egentlig :) hva skal dere i dag?

Dere er kommet dere hjem nå ja:)? Blir det hyttetur på frøkna da?:)

Ingen store sprell her. OJ. er fortsatt slapp. ¨Så i hovedsak innekos på hytta. Satser heller ut i morgen for da er leting etter påskeegg og skirenn.

Hmm men jeg vet jo ikke hva jeg skal velge :p jeg er matlei og småen har ikke så mange ønsker egentlig Haha
Skjønner:P
Pannekaker, lapskaus, taco, pizza, pølser og spagetti, grateng av noe slag, gryterett, kjøttkaker ...hmm...

Her er det taco i dag iallefall

Dere er kommet dere hjem nå ja:)? Blir det hyttetur på frøkna da?:)

Ingen store sprell her. OJ. er fortsatt slapp. ¨Så i hovedsak innekos på hytta. Satser heller ut i morgen for da er leting etter påskeegg og skirenn.

Vi kom hjem i går ettermiddag :)
Ja om ikke faren har ombestemt seg, men hun reiste til han i går hvertfall :)

Da er det greit å være inne og ta det rolig ja, så heller komme seg ut i morgen :)

Vi kom hjem i går ettermiddag :)
Ja om ikke faren har ombestemt seg, men hun reiste til han i går hvertfall :)

Da er det greit å være inne og ta det rolig ja, så heller komme seg ut i morgen :)
Deilig å komme hjem vil jeg tro ja.
Kjekt å se lillegutt igjen vel?<3

Yes. og er dessuten meldt bedre vær i morgen også. småregner litt her nå.

Håper på sol idag, så blir det trilletur med naboen forhåpentligvis :)

Da har jeg rukket å tæmme oppvaskmaskin, henge opp klær, hjelpe største med dusjing, dekke på frokostbord osv.. nå er vi ferdig spist og skaø kose oss med påskemorgen::)
Oj så effektiv du er! Og jeg som følte meg effektiv bare fordi kjøkken og stue var tatt før 06 :p

Sånn går det når frøkna står opp 5 :p

Back
Topp