Blir tappet for energi etter en slik runde![]()
Uff ja og det selv om jeg har drukket burn hver dag :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hoho en madrass. Det var ikke mye til luksus![]()
Aaah. Haha ser for meg at dere sover på ett lite bøttekottHehe nei men er ikke plass til 2 senger på det rommet vi hadde![]()
Hadde det sist ikke nå heldigvisÅj! Ja, du får bruke mann og annen familie for de æt de er verdtTa vare på deg selv og den lille
Svangerskapskløe høres grusomt ut! Hadde veldig urolighet i kroppen, og spesielt i armer og bein, og syntes det var tortur når det sto på som verst. Var dødssliten og greide ikke sove eller sitte stille. Vaska huset midt på natta osv.. grusomt!
Vi har null planer egentlig. Sbigermor kommer innom i morgen formiddag, men ellers lite. Jo, mannen skal ta med seg storebror på tivoli i byen på lørdag![]()
Wohoo daaa er vi hjemme igjenvært på farta siden 9 idag tidlig. Lille J har oppført seg som en prinsesse.
Er jo typisk når det blir sånn
Bare det ikke regner så får vi få oss en liten luftetur![]()
Syke barn er slitsommemen så herlig når de blir bedre!
Aaah. Haha ser for meg at dere sover på ett lite bøttekottneida.
Ja men nå hadde jeg ikke vært på jobb på en stund så er det litt digg å ikke måtte jobbe når man først tar seg en turBlir lei etterhvert ja
Du burde jo ihvertfall være lei?!
Del med venner og bekjente. Det er gratiss og alle er velkommenTakk, det skal jeg gjøre![]()
Har malt gangen, ryddet kjøkkenet og nå slapper jeg av i sofaen med mannen å roer ned før vi skal legge oss.Hva skjer i kveld da?
God morgen søtaGod morgen folkens![]()
Flere som er våkne tidlig i dag?
Har vært hektiske dager vil jeg tro. er frøkna frisk?Ja føler det selv også Hehe![]()
Åh, herregud... det høres bare helt grusomt ut... Fikk du det tidlig eller?Hadde det sist ikke nå heldigvisklødde meg til blods da ... Å så koselig da
![]()
Åååja! Tror hun går alene snart altså. Denne jenta har ikke ro i rumpaHehe, da har du nok å henge fingra itravle tider!
Jaa. Og idag griller vi pølser om været holder segSå deiligskikkelig påske!