Skravletråd Mars!

Åj! Ja, du får bruke mann og annen familie for de æt de er verdt :) Ta vare på deg selv og den lille :) Svangerskapskløe høres grusomt ut! Hadde veldig urolighet i kroppen, og spesielt i armer og bein, og syntes det var tortur når det sto på som verst. Var dødssliten og greide ikke sove eller sitte stille. Vaska huset midt på natta osv.. grusomt!

Vi har null planer egentlig. Sbigermor kommer innom i morgen formiddag, men ellers lite. Jo, mannen skal ta med seg storebror på tivoli i byen på lørdag:)
Hadde det sist ikke nå heldigvis :) klødde meg til blods da ... Å så koselig da :D

Hva skjer i kveld da?

Syke barn er slitsomme :p men så herlig når de blir bedre!

Ja det er det, selv om hun har liggi rett ut.. men har jo hvert så dårlig at jeg har måttet bære henne når hun skulle på do... jaggu godt hu ikke er så tung sier jeg bare Haha :P

Aaah. Haha ser for meg at dere sover på ett lite bøttekott :p neida.

Hehe ikke så ille, men isolat rommene er ikke så store og så hadde hun fått voksenseng ikke barneseng så det hjalp ikke på plassen akkurat Haha

Blir lei etterhvert ja:P
Du burde jo ihvertfall være lei?!
Ja men nå hadde jeg ikke vært på jobb på en stund så er det litt digg å ikke måtte jobbe når man først tar seg en tur:p

Men joda når jeg er i full jobb holder jeg meg vekk fra båtene:)

Prøvde bunaden og den passer ikke 10 cm hjelpes så prøvde jeg fin kjolen. Men siden brystene har vokst så jeg ut som en bimbo på gatehjørne. I morgen skal jeg rasere skapet til en vennine. For å finne en kjole til dåpen... om en uke haha :)

Back
Topp