Håper dere er hjemme nåNå sitter vi bare å venter på at den siste blodprøven skal bli analysert slik at vi kan få reise hjem![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper dere er hjemme nåNå sitter vi bare å venter på at den siste blodprøven skal bli analysert slik at vi kan få reise hjem![]()
Så deiligSitter og nyter ferie jeg![]()
Så artig daVeldig gøy. Sjefen hadde visst aldri vært så fornøyd med noens første dag![]()
Vel unt å sløve littVeldig deilig! Nå er det store barnet reist til sin far og det lille barnet sovermor sløver litt før hun må få gjort noe fornuftig her
![]()
Ja, går i ettBlir fort hektisk da ja![]()
Håper dere er hjemme nå![]()
Så deiligAkkurat kommet inn. Vært i slalombakken og drukket kaffe og kosa oss mens lille sov i vogna![]()
Weee, så moro!!Da har jeg en jente som går gitt![]()
Takk søte duSå artig da
Du er flink!
Så flinke dere er til å øve på bleiesluttTitter innom før jeg må kle på meg![]()
God påske![]()
N tisset ikke i trusa på formiddagen idag. Rakk bare 2 doturer da vi våknet litt senere, men ingen våt truse mellom 10:15-11:15så har hun på bleie fra 11:15-14:00 da vi ikke vet når henne sover. Idag ville hun ikke sove, og siden vi skal bort så blir det bleie på frem til vi er der. Da blir truse og bleie igjen. Må vaske doringen hennes og pakke den ned
![]()
Så må jeg straks kle på meg![]()
Takk, det har jeg gjort9
Kos deg på jobb
Da har du litt å gjøre daTakkvar godt å komme hjem, men det syntes at hu var syk noen dager før vi dro og at det ikke var planlagt å bli borte
nå kommer straks min lille baby også
![]()
Det var deilig å få han hjem❤Da har du litt å gjøre da
Blir nok herlig å få hjem baby![]()
TakkSå flinke dere er til å øve på bleieslutt![]()
Huff, får grøsninger!!Vokst opp med flaggermusene jegbodde i et område hvor de trivdes veldig godt når jeg var liten
så lenge man holder seg rolig og ikke hyler så lar de deg være i fred
![]()
Helt enigHva har hun gitt opp; )
Så kos![]()
Synes det er den beste måten så kjedelig å være avhengi av tider når man først er ute på lang tur![]()
Høres morsomt utMå komme om du bor i nærheten![]()
Barna for ri og kjøre hest og det blir oppvisning av galopp ponni og travløp mye kaker og brus er mulighet å få kjøpt til en billig penge![]()
Det er ikke plass til 2 senger på det rommet vi hadde. Så jeg har full forståelse for akkurat det og det er jo ikke de som jobber der sin feil. Men fortsatt ikke den mest behagelige madrassen jeg har hvert borti![]()
Det var deilig å få han hjem❤
Ja har egentlig ganske mye å gjøre, nå mangler jeg bare energi til å få gjort det Haha er nå jeg kjenner hvor sliten jeg faktisk er altså![]()